וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות מכשירים: אלכס חמודיס זכה בטורניר גביע האיגוד

תמי אייזנברג

29.3.2004 / 12:03

פאבל גופמן, שהתחרה על חמישה מכשירים בלבד, סיים שלישי בדירוג האישי. אורנה שי זומנה לשפוט באולימפיאדה ובאליפות איטליה הפתוחה

בסוף השבוע התקיים גביע האיגוד בהתעמלות מכשירים לבנים, בהשתתפות נבחרת בלורוסיה לנוער. התחרות נערכה כחלק מההכנה של פאבל גופמן לאולימפיאדה וכן כתחרות מבחן לנבחרות הבנים לבוגרים ולנוער לקראת אליפות אירופה שתערך בחודש אפריל בלובליאנה.

פאבל גופמן התחרה על חמישה מכשירים בלבד, הוא ויתר על ההשתתפות על מכשיר המקבילים מכיוון שכרגע הוא מוסיף אלמנטים חדשים והוא הרגיש שהם עדיין לא יושבים טוב. למרות זאת, זכה גופמן במקום השלישי בדירוג האישי. בנוסף זכה במדלית זהב על הטבעות וכן על הקרקע ובמדליית ארד על סוס הסמוכות בגמר על המכשירים.

במקום הראשון בדירוג הכללי זכה אלכס חמודיס ממכבי ת"א. חמודיס שהינו אלוף ישראל לשנת 2003 הראה נחישות ויציבות על ששת המכשירים ובגמר זכה במדליית זהב על המתח, במדליית כסף על הקרקע ובמדליית ארד על סוס הקפיצות.

במקום השני בדירוג הכללי זכה ארז קפלן מהפועל עמק הירדן.
אל המקום הרביעי הגיע נעם שחם ובמקום החמישי טל שחר.
בתחרות לנוער זכה ראביקוב מנבחרת בלורוסיה, במקום השני זכה פישקארצ'וק חברו לנבחרת ובמקום השלישי זכה פליקס אהרונוביץ' מישראל. פליקס אף זכה במדליית כסף על המקבילים בגמר המכשירים.

נבחרת הנערות מתכוננת אף היא לאליפות אירופה שתערך באפריל בהולנד. לאחר שתי תחרויות מבחן בארץ יוצאות הנערות לתחרות הכנה באירופה. ורד פינקל ועדי לורנץ נוסעות עם זהבה זיסמן לתחרות ברומניה ומיכל רוטנברג ואור כהן נוסעות לתחרות בלוקסמבורג.

אורנה שי, יו"ר ועדת השיפוט בארץ והמצטרפת החדשה לנבחרת האולימפית שלנו לאתונה, מוזמנת להיות השופטת הראשית בתחרות איטליה הפתוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully