וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער המחבל: התנזים הבטיחו לי יחסי מין בגן עדן

25.3.2004 / 0:02

חוסאן עבדו שניסה לבצע פיגוע במחסום חווארה סיפר כי בשל קומתו הנמוכה האמין לפעילים כי רק כך יוכל לקיים יחסי מין. התנזים הבטיחו להעביר 100 שקלים לאמו החולה

חוסאן עבדו, הנער בן ה-14 וחצי שניסה אתמול לבצע פיגוע במחסום חווארה ליד שכם, סיפר לחוקריו מה גרם לו לנסות לעשות זאת. בערוץ 1 דווח שלחוסאן הובטח סכום של 100 שקלים שהיו אמורים לעבור מידי התנזים לאימו החולה. "אני נמוך וכולם צוחקים עלי", סיפר לחוקריו, "פעילי התנזים הסבירו לי כי הסיכוי היחיד שלי לקיים יחסי מין הוא להתאבד ואז להתייחד עם 72 הבתולות בגן עדן".

עבדו הגיע אתמול בצהריים למחסום חווארה, אותו המחסום בו נלכד לפני כעשרה ימים עבדאללה קוראן, בן 10, כשבתיקו נמצא מטען חבלה שנמסר לו על ידי התנזים. חיילי גדוד 202 של הצנחנים זיהו את הנער עוקף את התור וחשדו בו.

סגן אלוף גיא, מפקד הגדוד, סיפר לקול ישראל כי חייליו הסיקו את המסקנות כבר בעקבות לכידת הילד במחסום לפני כעשרה ימים והמקרה היום מצא אותם מוכנים. החיילים זיהו את הנער כחשוד וקראו לו לעצור, הוא נבהל, נעצר והרים את ידיו. "הבחנו מיד שיש לו משהו מוזר מתחת לבגדים כי הוא היה 'מנופח', אמרנו לו להרים את החולצה ומתחת לה התגלתה חגורת נפץ", סיפר סא"ל גיא. להערכתו, הנער התכוון להפעיל את חגורת הנפץ נגד החיילים אך נרתע מתגובתם המהירה.

החיילים איימו על הנער בנשק והרחיקו את הקהל מהאזור. תחת איומי נשק דרשו מעבדו להסיר בזהירות את חגורת הנפץ מגופו ובאמצעות רובוט העבירו לו מספריים כדי שיחתוך את הרצועות מבלי להפעיל בטעות את המטען.

אתמול נתפסו בחווארה שני מטעני חבלה, אחד מהם הוצמד ברישול למשאית ישראלית ונוטרל בשלום ומטען נוסף הושלך לעבר מכונית ישראלית אך לא התפוצץ. בערוץ 1 נמסר כי התנזים רואה במחסום חווארה יעד מועדף לפיגועים כיוון שלדעתם החיילים בו מפגינים יחס רחמני יחסית לאזרחים ואף כינו את המקום "מחסום הרחמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully