וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צומוד" זכה בדוקאביב

1.4.2001 / 11:49

הסרט התגבר על "יומן מעודכן" של דוד פרלוב ו"מכתבים ברוח" שהיו מועמדים בטוחים לזכייה. "גוף ראשון רבים" זכה בתחרות הבינלאומית

12 אלף צופים הגיעו במהלך השבוע לפסטיבל דוקאביב 2001, שננעל בסוף השבוע עם הכרזת הסרטים הזוכים בתחרויות. ההפתעה – בפרס הסרט הישראלי הטוב ביותר (בסך 5,000 דולר) ובפרס העריכה, זכה "צומוד", שהתגבר על "יומן מעודכן" של דוד פרלוב שזכה לפרס הוקרה (בסך 5,000 דולר) ועל "מכתבים ברוח" העוסק ביוסי בנאי וזכה רק לפרס הצילום (בסך 2,500 דולר). שני סרטים אלו, היו המועמדים העיקריים לזכייה בתחרות.

בפרס התחרות הבינלאומית (בסך 3,000 דולר) זכה הסרט האמריקאי, "גוף ראשון רבים" בבימוי דיאן בורשאי ליאם, העוסק בחיפושה של הבמאית אחר הוריה הביולוגיים. בציון לשבח באותה תחרות זכה "חיים על גבול המוות" הקנדי. בפרס פיתוח תסריט בסך 5,000 דולר מטעם הקרן לקולנוע וטלוויזיה, זכו תסריטיהם של איתן חריס ושחר מגן ובפרס שני (בסך 3,000 דולר) זכו שני סרטים – "הטיול הפנימי" של רענן אלכסנדרוביץ' ו"חלום לבנון" של נורית קידר.

"צומוד", בבימוי איילת דקל, מתחקה במשך 13 שנה אחר קורות ארבעה ילדים פלסטיניים ממחנה הפליטים דהיישה ובודק את תהליך השלום והקונפליקט ערבי-ישראלי דרך עיניהם המתבגרות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully