וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לעבירות מס מצד משפחת שרון

24.2.2004 / 0:10

ערוץ 2: ראש הממשלה חשוד ששילם על קמפיין הבחירות שלו באמצעות חברות קש, בהן בוצעו רישומים כוזבים ודרכן הועלם מס. עמרי שרון חשוד בחתימה על המחאות של חברה בה אינו מורשה חתימה

התוכנית "משעל חם" בערוץ 2 חשפה אמש כי רשויות המס בישראל ובארה"ב חוקרות חשד לעבירות מס של בני משפחת שרון, בהיקף של מיליוני שקלים. החשדות מתרכזים סביב רישומים ודיווחים כוזבים, ואי תשלום מס הכנסה ומע"מ.

על פי החשד, קיבלו ספקים של קמפיין הבחירות של אריאל שרון לראשות הליכוד תשלומים שלא מחשבונו של שרון או מחשבון הקמפיין, אלא מחשבונות של חברות קש, וכי במסמכי החברות הללו בוצעו רישומים כוזבים. על פי החשד, נועדו הרישומים הכוזבים לעקוף את הצורך לשלם מס על התרומות בישראל מחד, ולאפשר לתורמים לרשום את התרומות בארה"ב כהוצאה מוכרת לצרכי מס מנגד.

במהלך התוכנית הוצגה גם קלטת חדשה, שבה רואים את ח"כ עמרי שרון חותם במשרדו של דוד ספקטור על צ'ק של חברת "אננקס מחקרים", מבלי שיש לו זכות חתימה. דבר זה מהווה, על פי החשד, עבירה וזיוף על פי החוק. סגן ניצב בדימוס בועז גוטמן, לשעבר ראש מפלג ההונאה במשטרת ישראל, אמר בתוכנית כי אם החשד נכון הרי שהדבר משול לזיוף כסף מזומן.

רשויות המס אישרו בתגובה כי החקירה אכן מתקיימת, אך לא מסרו פרטים נוספים. ח"כ שרון סירב להגיב על ההאשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully