וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל: ראש אמ"ן לא תקף את תוכנית שרון

10.2.2004 / 17:10

האלוף זאבי-פרקש אמר בכנסת כי תוכנית ההתנתקות מתפרשת ע"י הפלסטינים כניצחון הטרור. תגובה בהולה מצה"ל הסבירה: הוא רק השמיע הערכות מודיעין, עבודת המטה בנושא טרם הושלמה

בעקבות דברי ראש אמ"ן, האלוף אהרון זאבי פרקש, כי תוכנית ההתנתקות מתפרשת על ידי הפלסטינים כנצחון לטרור, הועברה הבהרה מדובר צה"ל בה נאמר כי הקצין לא הציג את דעתו לגבי תוכניתו של ראש הממשלה, אריאל שרון, אלא רק השמיע הערכות מודיעיניות.

בגלי צה"ל דווח כי בהודעה נאמר כי "הדוברים התייחסו אך ורק לתגובות הפלסטיניות האפשריות לתוכניות שרון. בקרב הפלסטינים יש גורמים המתייחסים בחשדנות ויש גם קיצונים העשויים לראות בכך עידוד". עוד נמסר כי טרם הושלמה עבודת המטה בנושא תגובת הפלסטינים לתוכנית ההתנתקות.

ראש אמ"ן אמר בישיבה כי הפלסטינים מפרשים את תוכנית ההיפרדות של ראש הממשלה, אריאל שרון, לפינוי 17 התנחלויות ברצועת עזה, כניצחון של הטרור ותמריץ להגברת הפיגועים. עם זאת, אמר האלוף זאבי, כי יש אפשרות הפוכה, שהפינוי יבלום את הטרור משום שיגבר הלחץ הבינלאומי על הפלסטינים לעשות צעדים נגד אנשי הטרור. עוד הוסיף, כי ברצועת עזה החל מאבק על השליטה בין הרשות הפלסטינית לבין החמאס. בקול ישראל דווח כי שני הצדדים מתכוננים ליום שאחרי פינוי הישובים.

האלוף הוסיף כי נשיא סוריה, בשאר אסד, רציני בכוונותיו לפתוח במו"מ לשלום עם ישראל וכי הסיכויים למצוא מידע חדש אודות הנווט הנעדר, רון ארד, גבוהים מאי פעם. בגלי צה"ל פרקש ציין כי לא ניתן לדעת מה יניב מידע זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully