וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 הרוגים בפיגוע בכביש גהה

26.12.2003 / 0:06

מחבל מתאבד התפוצץ בתחנת אוטובוס בכביש. כ-20 פצועים, אחד מהם במצב קשה. סגר מלא הוטל על השטחים. החזית העממית לקחה אחריות

ארבעה בני אדם, שלוש נשים וגבר, נהרגו בפיגוע שאירע אתמול סמוך לשעה 18:20 בתחנת אוטובוס של אגד מתחת לגשר גהה, ביציאה מכיוון פתח תקווה לבני ברק. מחבל מתאבד הגיע לתחנה שהיתה הומת אדם ופוצץ עצמו. כ-20 בני אדם נפצעו, אחד מהם במצב קשה וארבעה במצב בינוני. אמבולנסים של מד"א פינו את הפצועים לבתי החולים "בלינסון", "תל השומר" ו"השרון".

ארגון החזית העממית לקח אחריות על הפיגוע. מקורות פלסטינים מסרו כי המחבל המתאבד הוא סעיד חנני, בן 18 מבית פוריק. בקול ישראל דווח כי לדברי המקורות, הוא קרוב משפחתו של פדי חנני, בכיר של החזית העממית, שנורה לפני כמה ימים במחנה הפליטים בלאטה בשכם.

מפקד מחוז תל אביב, ניצב יוסי סדבון, אמר לערוץ 2 כי מחבל מתאבד אחד התפוצץ במקום. לדבריו, לא מדובר בשתי זירות כפי שדווח מוקדם יותר. שר הביטחון, שאול מופז, הורה להטיל סגר מלא על השטחים בעקבות הפיגוע.

מוקדי המידע בבתי החולים: תל השומר: 1255-131; בלינסון: 1255-134; השרון: 1255-132. מוקד מידע לעולים חדשים: 1255-081010

כתבי "הארץ", רוני זינגר ועמוס הראל, מוסיפים:

אתמול אחר הצהריים התקבלו התרעות במרחב השרון על אפשרות שמחבלים ינסו לחדור לישראל לביצוע פיגוע, אולם ההתרעות לא הגיעו למצב של התרעה חמה במיוחד, כך שלא נפרסו מחסומים באזור.

הפיגוע שאירע אתמול הוא הפיגוע הראשון בתחומי הקו הירוק מאז ה-4 באוקטובר השנה. מחבל מתאבד שהגיע למסעדת מקסים בחיפה התפוצץ ורצח 19 אנשים. ראש השב"כ, אבי דיכטר, אמר בשבוע שעבר בכנס הרצליה כי כוחות הביטחון סיכלו פיגועים רבים מאז הפיגוע במקסים, וכינה את השקט "משכר ומשקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully