וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה לכתב אישום נגד פורוש על התבטאות החזיר

10.12.2003 / 16:33

אתמול כינה הח"כ מיהדות התורה את השופט חשין חזיר מעל בימת הכנסת. ח"כ לייבוביץ' ביקש מהיועמ"ש לחקור הפצת תמונתו של השופט עם פני חזיר באינטרנט

ח"כ אילן לייבוביץ' (שינוי) פנה הבוקר ליועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, בבקשה להורות על פתיחת חקירה בעקבות תמונה שהופצה היום באינטרנט ובה נראה השופט מישאל חשין עם פני חזיר. בקול ישראל דווח כי על התמונה מופיעה חתימה של העמותה למניעת בשר חזיר ופיגולים בישראל. לטענת לייבוביץ' לא קיים גוף כזה. בנוסף הוא דורש להגיש כתב אישום נגד ח"כ מאיר פורוש (יהדות התורה) "על שכינה את השופט המכובד, חזיר".

ההתבטאות חסרת התקדים של חבר כנסת נגד מערכת המשפט אירעה אתמול אחר הצהריים בכנסת כשח"כ פורוש כינה את שופט בית המשפט העליון חשין "חזיר". פורוש אמר את הדברים מעל בימת הכנסת.

יו"ר הכנסת, ח"כ רובי ריבלין, דרש מפורוש לחזור בו מדבריו ואמר כי "פורוש לא יכול לחשוב כך בבית המחוקקים". בתגובה מיתן פורוש את התבטאותו ואמר כי "השופט חשין חושב שאפשר למכור חזיר במרכז העיר, ולכן הוא שופט של החזיר", אולם מיד לאחר מכן חזר פורוש וכינה את השופט חשין "חזיר". לאחר ההתבטאות החוזרת סילק ריבלין את פורוש מהמליאה ואמר כי מדובר בביזיון הכנסת. בעקבות הדברים הגיש יו"ר הכנסת תלונה בוועדת האתיקה נגד פורוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully