וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קח אותי מרים"

1.11.2003 / 12:48

6 בריטים תובעים מפיקי תכנית "קחי אותי" שבה התמודדו על מרים, פצצה שהתגלתה כגבר לפני ניתוח לשינוי מין. הגברברים, שגילו את האמת רק בפרק הסיום, עדיין בהלם

האם מפיקי תכניות המציאות חצו את הגבול? שישה גברים בריטיים מאיימים לתבוע את ערוץ "סקאי 1", שהפיק תכנית במתכונת "קחי אותי שרון", במהלכה נאבקו על בחורה שהייתה למעשה גבר לפני ניתוח לשינוי מין, ללא ידיעתם. נכון לעכשיו הקפיא הערוץ את שידור התכנית, שכמו אחיותיה לז'אנר, נועדה לקבוע גבולות חדשים. הפעם, בצורת פרק סיום שבו יתבשרו הגברים המסוקסים, כי הבחורה יפת התואר היא לא גברת - אלא אדון.

הגרסה הטרנסקסואלית לקרב על שרון איילון, שזכתה לשם "קחי אותי מרים", מעוררת בממלכה המאוחדת סערה תקשורתית. עורך דינם של ששת המתמודדים, רוד קריסטי-מילר, אמר כי התרמית של ערוץ הטלוויזיה גרמה ללקוחותיו לטראומה משמעותית. בראיון לבי.בי.סי הדגיש הפרקליט, כי לתכנית היתה "השפעה הרסנית על הגברים הצעירים האלה". מילר הכחיש את הדיווח לפיו חמתו של אחד המתמודדים בערה בו, עד שתקף את מפיק התכנית ברגע שנחשף סודה של מרים.

התמזמזו עם מרים על הסט

צילומי הסדרה נערכו בקיץ שעבר באי איביזה במשך שלושה שבועות. בתחילת התכנית היה על הגברים לבחור את האשה המושכת ביותר מתוך שורה של בחורות. הפרט השולי שלא נמסר להם הוא כי מרים היא טרנסקסואל לפני ניתוח לשינוי מין. המתמודדים - בהם לוחם קומנדו, מדריך סקי ומציל – תועדו כשהם מתמזמזים עם מרים בלהט, כולל סצינות נשיקה שהיו גורמות ליואב שוורד להסמיק.

לפי התכנון המקורי היו הצופים בבית אמורים לחלוק עם מרים את סודה מהרגע הראשון. המתמודדים לעומתם, התעמתו עם האמת רק לאחר שמרים בחרה מביניהם את בחיר ליבה. הזוכה הלא מאושר, סירב לקבל את הפרס - עשרת אלפים לירות שטרלינג ושבוע אינטימי עם מרים על סיפון יאכטה.

בהצהרה מטעם ערוץ סקאי 1 נאמר: "מסרנו תגובה רשמית למכתב התלונה, ואישרנו כי נכון לעכשיו התכנית לא תשודר במועד המתוכנן".בהודעה נמסר עוד כי הערוץ ממשיך לבחון את פרטי הסוגייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully