וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסים שנשבו: לא לשחרר את דיראני

29.10.2003 / 17:02

48 טייסים ונווטים שנפלו בשבי במהלך שירותם מגישים לראש הממשלה עצומה. דורשים משרון: אל תשחרר את דיראני ללא מידע על רון ארד

48 טייסים ונווטים במילואים, שנפלו בשבי במהלך שירותם, קראו היום לראש הממשלה, אריאל שרון, שלא לשחרר את מוסטפה דיראני במסגרת עסקת חילופי שבויים שאינה כוללת את רון ארד. בקול ישראל דווח, כי אנשי חיל האוויר מעבירים לראש הממשלה עצומה בנושא.

עצומת הטייסים והנווטים מצטרפת למסע ציבורי רחב היקף - אם כי לא נמסר אם היא חלק ממנו - שמנהלות מתחילת החודש "העמותה למען שחרור רון ארד" ומשפחת ארד. מטרת המחאה הציבורי היא לגרום להשארת דיראני בכלא, כל עוד לא נמסר מידע חדש על ארד. במסגרת זו התקיימה לפני כשבועיים - ביום השנה ה-17 לנפילת הנווט בשבי - עצרת בכיכר רבין בתל אביב.

מאבקה של משפחת ארד ותומכיה החל בתגובה לפרסומים על מו"מ בין ישראל לחיזבאללה, על שחרור אל"מ (במיל') אלחנן טננבוים, שנחטף ללבנון שלא במסגרת שירותו הצבאי, ועל החזרת גופותיהם של החיילים שנחטפו לפני שלוש שנים בהר דב - עומר סוואד, בני אברהם ועדי אביטן. על פי הדיווחים ויתרה ממשלת ישראל על מידע בנוגע לגורלו של רון ארד במסגרת העסקה, והביעה נכונות לשחרר מאות אסירים ובהם דיראני, שהחזיק בארד לאחר נפילתו בשבי.

אחיו של רון, דודו ארד, אמר בפתיחת הקמפיין נגד עסקת השבויים, כי "המשפחה אינה רוצה לצאת למסע כזה אבל אין לנו ברירה משום שאנו מבינים כי קברניטי המדינה לא עושים הכל כדי להחזיר את רון הביתה ולמעשה מפקירים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully