וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליקויים באבטחת נצרים עדיין לא תוקנו

27.10.2003 / 15:42

החיילים הלא קרביים עדיין לא קיבלו נשק אישי. פרצות בגדר טרם תוקנו, כנראה בגלל העדר תקציב. בעל הבניינים שצה"ל פוצץ, בעקבות הפיגוע, תובע פיצויים

שלושה ימים אחרי הפיגוע בנצרים עדיין לא תוקנו ליקויים שאותרו באבטחת ההתנחלות. בקול ישראל דווח כי החיילים הלא קרביים בבסיס צה"ל במקום טרם קיבלו נשק אישי, למרות העובדה ששלושה מהם נהרגו בפיגוע ללא יכולת להגן על עצמם.

עוד התגלה כי הפרצות בגדר המגינה על נצרים עדיין לא תוקנו, כנראה כיוון שלא נמצא התקציב לכך. המחבל שביצע את הפיגוע ביישוב חדר אליו בחסות הערפל ורצח את החייל אלון אברהמי ואת החיילות עדי אוסמן ושרית שניאור, זכרונם לברכה. בצה"ל הסבירו את העובדה שהחיילים שנרצחו לא היו חמושים בבעיה לוגיסטית.

בתוך כך תובע היום הבעלים של שלושת רבי הקומות, שצה"ל פוצץ בעקבות הפיגוע בהתנחלות, פיצויים מישראל. הבעלים, מוחמד אבו מזכור, טוען כי צה"ל לא הזהיר אותו אפילו פעם אחת כי בבניינים מתבצעת פעילות עוינת. לדבריו, הוא לא קיבל כל התרעה לפני שנהרסו המבנים. אבו מזכור סיפר כי השקיע תשעה מיליון דולר ועוד לא מכר אף לא דירה אחת. בצה"ל טענו כי ארגוני הטרור קיימו תצפיות ואיסוף מודיעין מהמבנים המשקיפים על נצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully