וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 7 הפסיק את שידוריו

20.10.2003 / 17:20

מנהלי הערוץ ומפעיליו הורשעו היום בשידור פיראטי. בין המורשעים: המנהלים יעקב כץ ויואל צור, מנהל החדשות חגי סגל ושלושה שדרנים. גזר דינם יינתן ב-18 בנובמבר

בית משפט השלום בירושלים הרשיע היום את מנהלי ומפעילי ערוץ 7 בשידור פיראטי. בקול ישראל דווח כי השופט יורם נועם הודיע על הרשעת המנהלים והמפעילים על פי חוק מנדטורי וחוקי הרשות השנייה החדשים. בעקבות פסק הדין הפסיקה התחנה את שידוריה, אולם הם יימשכו באתר האינטרנט של הערוץ.

בפסק הדין נכתב "תחנת הרדיו ערוץ 7 ביצעה בתקופה שבין השנים 95'-98' שידורי רדיו אלחוטיים מתחום המים הטריטוריאלים של המדינה ומאתרי שידור בשטח המדינה ובאזור יהודה ושומרון. את תוכניותיה היא שידרה בשלושה ערוצים: הערוץ הראשי, הערוץ התורני והערוץ לעולים [...] מדובר כאן בעבירות על חוקי השידור וחוקי הטלגרף".

בין הנאשמים, יעקב כץ ויואל צור, ששימשו כמנהלי התחנה וכדירקטורים בתאגידים שהפעילו אותה. הם נמצאו אשמים בעבירות קיום תחנת שידור ללא זיכיון, קיום תחנת טלגרף אלחוטית והפעלת מכשירי טלגרף. עוד הורשעו הרב זלמן מלמד ששימש כדירקטור ואשתו הרבנית שולמית מלמד ששימשה כמנהלת האולפנים ומערך תוכניות השידור.

המהנדס יאיר מאיר שסיפק לתחנה ייעוץ ושירותים טכנים, חגי סגל, מנהל מחלקת החדשות של התחנה ושאר השדרנים (גדעון שרון, אדיר זיק ודוד שפירא) הורשעו בעבירת קיום שידורים פיראטים. הרשעתם מתייחסת רק לגבי השידורים שהם ביצעו ולא לכלל שידורי התחנה. רב החובל, שאול אבני, של אוניית "הצבי" ממנה שידרה התחנה, הורשע אף הוא בסיוע לסיוע להפעלת תחנת שידור ללא זיכיון.

ב-18 בנובמבר יקיים בית המשפט ישיבה שנוגע לגזר דינם של המורשעים. ח"כ איתן כבל שעקב התלונה שהגיש למשטרה נפתחה החקירה נגד מנהלי ומפעילי הערוץ אמר היום: "בית המשפט קבע אחת ולתמיד שהערוץ הוא פיראטי והוא פעל באופן בלתי חוקי ופועל באופן בלתי חוקי וצריך להפסיק את השידורים ומיד". כל הנאשמים סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully