וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם של צפרדעים ירד מהשמיים

7.10.2003 / 16:11

תושב קונטיקט גילה כי הברד שנחת על מרפסתו במהלך ההוריקן "איזבל", אינו אלא ביצים זעירות. חוקרים: מדובר בצפרדעים שהגיעו מצפון קרוליינה

סופת ההוריקן "איזבל", שפקדה בחודש שעבר את מזרח ארה"ב, הביאה עמה לא רק הרס וחורבן, אלא גם "גשם" של ביצי צפרדעים שנפלו מהשמיים.

התופעה ה"מקראית" התרחשה בעיר ברלין, במדינת קונטיקט. פרימו דגאטה, תושב העיר, נבהל מאוד מהעוצמה של ברד שירד על המרפסת שלו ב-19 בספטמבר, כאשר שאריות הסופה איזבל התקדמו לעבר מדינתו. אך כשיצא החוצה לבדוק מה מתרחש גילה לתדהמתו ביצים זעירות ודביקות שעליהן נקודות שחורות. ככל הנראה ה"ברד" היה גשם של ביצים.

מפקח בעלי החיים העירוני לא הצליח לזהות את החומר המסתורי שנחת בחצר, ודגאטה החליט להביא אותו לבדיקה במרכז טבע קרוב לביתו. ניקולאס דיאז, חוקר טבע, הביט בקערה וזיהה את הממצא כביצים של יצור דו חי. מדענים וחוקרי טבע נוספים העריכו כי מאחר וצפרדעים בקונטיקט לא מטילות ביצים בעונה זו של השנה, המסקנה היא שהן הגיעו מצפון קרוליינה או מאזור חם אחר שנקרה בדרכה של איזבל.

בסוכנות איי.פי דווח כי דגאטה ממשיך לשמור שתי צנצנות קטנות מלאות במים עם הביצים, כדי לראות אם הן יבקעו. הוא אמר כי בכמה מהביצים נראה כאילו צומח זנב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully