וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגת קצפת בפרצופו של שרנסקי

19.9.2003 / 7:06

הסטודנט היהודי, אייב גרינהאוס, הטיח עוגה בפרצופו של השר לענייני ירושלים, המבקר באוניברסיטת ניו ג'רזי. שרנסקי: היה נעים וטעים

סטודנט יהודי הטיח הלילה עוגת קצפת בפניו של השר נתן שרנסקי, המבקר באוניברסיטת רטגרס בניו ג'רזי שבארה"ב. השר לענייני התפוצות וירושלים סיפר לקול ישראל כי האירוע היה "הפתעה מאוד נעימה".

שרנסקי עמד לשאת נאום בפני קהל של 500 אנשים, כשלפתע הסטונדט אייב גרינהאוס הטיח את העוגה בפניו. "הרגשתי משהו רך ומתוק על הפנים", סיפר. מחוץ לאולם בו הרצה נערכה הפגנה של יהודים ופלסטינים בגנות ישראל. "הקמפוס הוא שדה קרב בין אלה שמנסים להפוך את ישראל למפלצת ללא זכות קיום, ואלה שתומכים בה אך מהססים לומר זאת בפומבי", סיפר השר.

שרנסקי הוסיף כי "העוגה היתה טעימה", וכי "היה שווה לקבל אותה בפרצוף כדי להרגיש את החשמל, האדרנלין וההתגייסות העמוקה והמלאה בקהל". מסעו של שרנסקי, הנועד לשכנע סטודנטים כי ישראל שומרת על זכויות האדם, רצוף הפרעות ושיבושים. ביום שלישי שובשה הרצאה שקיים באוניברסיטת בוסטון, עקב הודעת סרק על פצצה שהוטמנה באולם. במקרה אחר הפעיל סטודנט את אזעקת האש בעת שעמד לנאום באוניברסיטת יורק בקנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully