וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה: מותר להרוג מי שמזלזל בתלמידי ישיבה

3.9.2003 / 11:22

מנהיג ש"ס תקף גם את המפד"ל שתומכיה אינם מעריכים את חשיבות לימודי התורה. ח"כ אורון: הרב עוד לא הבין שמילים יכולות להרוג

מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף תקף אתמול בחריפות כל מי שמעז לזלזל בתלמידי ישיבה. לדבריו, מי שחושב "מחשבות אוון על בחורי הישיבות וקורא אותם פרזיטים, הוא מנוול, אפיקורוס...מותר להרוג אותו". כך תקף הרב עובדיה יוסף את מי שמקל ראש בלימודי הקודש של תלמידי הישיבות.

ב"ידיעות אחרונות" דווח שהרב אמר את הדברים בדרשתו השבועית. הרב עובדיה הוסיף שאיש אוון כזה, בעיניו, הוא "מפד"לניק, שאפילו מניח שני תפילין על ראשו, גם של רש"י וגם של רבנו תם, המחשבות שלו רעות. מה הוא אומר? מה עושים אלו תלמידי החכמים שיושבים בישיבה ובכוללים... פרזיטים אלה. לא תורמים למדינה". הרב מוסיף כי המבקרים לא מבינים שהתלמידים האלה "מחיים את העולם כולו". לדבריו, "בלעדי התורה ולומדיה העולם היה חרב. לא היה מתקיים אפילו שעה אחת".

מנהיג ש"ס המשיך ותקף גם את השירות בצה"ל. "יעזוב כל זה ויילך לצבא? מה יעשה בצבא? מי שחושב כך זה איש אוון מחשבותיו...גם אם הוא מניח תפילין ומתפלל. מי צריך את התפילה שלו?... יש להם דעות משונות. דעות של כפירה", סיכם.

ח"כ חיים אורון (מרצ) גינה את דברי הרב ואמר כי "הרב עובדיה יוסף כנראה עוד לא הבין כי בכוחן של מילים להרוג. משפרצת הקללות של הרב ממשיכה לעבוד פעם לימין ופעם לשמאל ללא הבחנה. לצערנו, אנו מבינים היטב את דברי הרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully