וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: שודד "ברינקס" מסתתר באזור חיפה

24.8.2003 / 0:06

החוקרים חושדים: אילן קופרמן נסע לאחר שוד המיליונים לדירתו בחיפה, שם החליף בגדים ונמלט; במשטרה קוראים לחשוד להסגיר את עצמו

המשטרה טוענת כי אילן קופרמן-סגל, שנעלם השבוע ובידיו כעשרים שקים שהכילו כמעט חמישה מיליון שקלים, מסתתר בדירת מסתור באזור חיפה. בערוץ 2 דווח, כי לצוות החקירה של משטרת זבולון הגיע בסוף השבוע מידע רב, שהוביל למסקנה שקופרמן נמצא עדיין בארץ.

מהחקירה עולה, כי לאחר ששדד את מכונית החברה נסע קופרמן לביתו שבחיפה, החליף בגדים ונמלט לדירת מסתור. מניתוח הממצאים שהשאיר אחריו בדירתו עולה, כי הוא תיכנן את השוד במשך חודשיים לפחות. קצין בכיר במשטרה קרא לו להסגיר את עצמו.

כתב "הארץ", חיים שדמי, מוסיף:

רב-פקד אילן סרדל, ראש משרד סיור במשטרת זבולון, העריך השבוע שקופרמן עדיין שוהה בישראל: "אין שום סיכוי שהאיש יכול להוציא תוך זמן כה קצר את הכסף מן הארץ. בנוסף, שש שעות לאחר ההיעלמות, התמונה של החשוד כבר הופצה בכל התחנות והמעברים".

לאחר השוד דווח כי קופרמן-סגל, בן 33, נעצר לפני כשנה וחודשיים, בחשד להונאת הביטוח הלאומי באמצעות פנקס מילואים מזויף. בעת מעצרו אמר, "מסמנים אותי כאילו אני איזה עבריין גדול, אני ממש רחוק מזה".

מנכ"ל ברינקס, יצחק רבין, מינה את רמי שבילי, לשעבר ראש אגף החקירות בשב"כ, לעמוד בראש צוות הבדיקה הפנימית לחקירת נסיבות השוד. שבילי אמור לייעץ לחברה כיצד למנוע מקרי שוד בעתיד. גם במשטרת זבולון שותפים בהפקת הלקחים שהחלה בחברה. אחת ההצעות שנשקלות היא לקיחת טביעות אצבעות מהמועמדים כבר בשלב המיון הראשוני, והשוואתן עם נתוני המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully