וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירוקים נגד קחי אותי שרון

19.8.2003 / 0:02

הגישו תלונה במשטרה לאחר שחוף ציבורי נסגר לכבוד מסיבת יום הולדת פרטית לכוכבת; קוראים להפסיק התופעה של "סלבריטאים שמנצלים את מעמדם ופוגעים בחופים"

תנועת הירוקים של הרצליה הגישה שלשום תלונה במשטרת גלילות נגד שרון אילון, כוכבת התוכנית "קחי אותי שרון". התנועה טוענת כי ב-13 באוגוסט נסגר חוף סידני עלי לציבור בגלל מסיבת יום הולדת פרטית לשרון.

העיתון "גלובס" דיווח כי בשבוע שעבר הבחין פעיל הירוקים, דרור עזרא, בהכנות למסיבה פרטית שכללו השתלטות על קטע חוף של עשרות מטרים. למקום הובאו שטיחים, כורסאות, שולחנות ורמקולים. במהלך המסיבה מנעו מאבטחים את הכניסה לחוף ממי שלא היה מוזמן למסיבה. עזרא דיווח למוקד העירוני של הרצליה על האירוע בחוף, ובתשובה לשאלתו אמר לו מנהל רשות החופים בעיר כי העירייה לא הוציאה אישור לעריכת המסיבה. עם זאת, לא נשלח צוות למקום, והמסיבה התנהלה כרגיל.

הירוקים טוענים כי "כוכבת טלוויזיה ניצלה את מעמדה וערכה מסיבה פרטית על חוף ציבורי שכבר היה קורבן לנזק סביבתי קשה". לדבריהם, יש לפעול נגד תופעת סגירת חופים ציבוריים לאירועים פרטיים ולהפסיק את התופעה "של סלבריטאים שמנצלים את מעמדם ופוגעים בחופים הפתוחים לציבור הרחב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully