וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל סיכל ניסיון לחוטפו בצפון

3.8.2003 / 7:02

המתין ביום חמישי לאחיו בצומת יקנעם; נוסעי מכונית שעצרה לידו ניסו לאלצו לעלות לרכב, ונמלטו רק לאחר שדרך את נשקו; בצה"ל חוששים כי חוליית חוטפים פועלת בצפון

חייל צה"ל הצליח ביום חמישי האחרון להתחמק מניסיון חטיפה בצפון - כך נמסר אמש לפרסום. "מעריב" דיווח כי במערכת הביטחון חוששים שהחוליה שביצעה את ניסיון החטיפה אחראית גם לרציחתו וחטיפתו של החייל אולג שייחט ז"ל לפני שבועיים, וכן לניסיון נוסף של חטיפת חייל בצומת בית רימון, שאירע בראשית החודש.

החייל, עלא נאסר אל-דין, בן 20 מדליית אל כרמל, המשרת כנהג בגדוד תותחנים ברמת הגולן, המתין ביום חמישי האחרון בשעות הערב בטרמפיאדה שבצומת יקנעם לאחיו, שאמור היה לאסוף אותו. על פי הדיווח, רכב פרטי הגיע למקום ובו שלושה נוסעים שהציעו לחייל טרמפ. החייל סירב, ומתוך הרכב יצאו שני נוסעים, לדבריו בעלי מבטא ערבי. אחד מהם החל לדחוף את החייל לתוך הרכב. החייל התנגד, דחף את התוקף, הכניס מחסנית לנשקו האישי ודרך אותו. בתגובה נכנסו שני הנוסעים בחזרה למכונית ונמלטו מהמקום.

"הארץ" מוסיף:

החייל הגיע בכוחות עצמו לתחנת משטרה בחיפה, והתלונן שם על ניסיון החטיפה. היחידה המרכזית במרחב העמקים החלה בחקירת התלונה, ומקור במשטרה מסר כי על פניו, נשמעת עדותו של החייל אמינה. גם המשטרה הצבאית חוקרת את האירוע.

לאחר חטיפת החייל אולג שייחט, ועוד לפני שנמצאה גופתו, הביעו גורמים במחוז הצפון במשטרה חשש כי חטיפתו תעודד ניסיונות חטיפה נוספים של חיילים נושאי נשק בתחנות הסעה בצפון. לאחרונה היו התרעות רבות על כוונות לחטיפת חיילים.

כמה צעירים תושבי בועינה-נוג'ידאת שבגליל התחתון עומדים כעת לדין על ניסיון דומה לחטוף חייל בצומת גולני לפני כמה חודשים. גם אז ירד אחד הנוסעים מהמכונית והציע לחייל טרמפ, וגם אז סירב החייל להצעה.

דובר צה"ל קרא שוב לחיילים לשמור על ערנות, ושב והדגיש את האיסור המוחלט על נסיעה בטרמפים ואת הסכנה הכרוכה בכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully