וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אגודת העיתונאים לא יואשם בבעילת קטינה

13.7.2003 / 17:12

טוביה סער ניהל קשר רומנטי עם צעירה שהכיר באינטרנט לאחר שהתחזה לנער; כשמלאו לה 16 קיימו יחסי מין; בתום שנתיים האשימה אותו הפרקליטות בקבלת דבר במרמה

בבית משפט השלום בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד טוביה סער, מנכ"ל אגודת העיתונאים לשעבר, שנעצר לפני כשנתיים. סער נחקר בגין חשד לעברות של מעשה סדום, אינוס במרמה וסחיטה באיומים, במסגרת פרשה בה קיים יחסים עם קטינה שהכיר באינטרנט.

מכתב האישום עולה כי במהלך 1999 השתתף סער בן ה-68, בצ'טים באתר אינטרנט. באחת השיחות הוא יצר קשר עם נערה בת 15, תושבת הדרום, והציג עצמו בפניה כנער בן 17 בשם רן, שחקן טניס בנבחרת נוער.

במהלך השיחות שניהלו השניים מסרה הנערה לבן שיחה פרטים אישיים, בהם תיאורה החיצוני, מספר הטלפון שלה ופרטים על נסיונה המיני. כששוחחו בטלפון הסביר לה סער שקולו נשמע בוגר משום שהוא סובל מבעיה. כשלנערה מלאו 16, חשף בפניה סער את העובדה שהוא בוגר יותר משחשבה, ובמשך כשנה ניהל עימה קשר רומנטי חשאי שכלל גם קיום יחסי מין בהסכמתה.

"שמו הוכפש, כבודו נרמס ונישואיו באו אל קיצם"

עם זאת, הסעיף העיקרי בו נאשם סער הוא קבלת דבר במרמה. אנשי פרקליטות מחוז הדרום הסבירו, כי במשך השנה בה טען בפני הנערה שהוא בן 17, קיבל סער, למעשה, דבר במרמה.

עורך דינו של סער, נתן שמחוני, מסר למערכת וואלה! חדשות כי מרגע מעצרו ובמהלך כל חקירתו כפר סער בחשדות שיוחסו לו. לדברי שמחוני, "סער נאלץ לסיים את תפקידו כמנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב, שמו הוכפש ברבים, כבודו נרמס, חייו לא היו כתמול שלשום וחיי נישואיו באו אל קיצם".

"בסופו של דבר, עינינו הרואות כי השכילה התביעה שלא להאשים את מר סער באף אחת מהעברות בהן הוחשד. משמעות הדברים ברורה - נתקבלה עמדתו של סער, אותה השמיע לכל אורך הדרך - כי חף הוא מכל אשמה", מסר שמחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully