וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדאפי: הסטרייטים לא צריכים לחשוש מאיידס

13.7.2003 / 11:17

שליט לוב אמר את הדברים אמש בוועידת מדינות אפריקה; הכריז עוד, כי יתושי המלריה הם שליחי האל ונועדו לפגוע בזרים

שליט לוב, מועמר קדאפי, שחרר אתמול מסר מרגיע לתושביה ה"סטרייטים" של היבשת האפריקאית. קדאפי הודיע כי מי שאינו הומוסקסואל לא צריך לחשוש ממחלת האיידס, המפילה קורבנות רבים ביבשת. שליט לוב אמר את הדברים בישיבת הסיכום של ועידת המדינות האפריקאיות שהתקיימה אמש במוזמביק.

קדאפי, שדיבר בערבית והסתייע במתורגמן, אמר בוועידה: "כל מה שצריך לעשות הוא ללכת בדרך הישר. אם אתה סטרייט, אין לך מה לחשוש מאיידס". סוכנות איי.פי. דיווחה כי יתר השליטים שנכחו בוודיעה הגיבו בגיחוך לשמע ההצהרה.

השליט הלובי מסר במהלך דבריו מסר מרגיע נוסף. לדבריו, תושבי אפריקה לא צריכים לחשוש מיתושי המלריה ומזבובי ה"צה צה" (זבובים אפריקאים מסוכנים המעבירים מחלות). קדאפי טען כי מעופפים אלה, הם שליחי האל, ונועדו לפגוע רק במי שרוצה להזיק לאפריקה – בדרך כלל לאזרחים זרים. "אם זרים יגיעו לכאן, הם יחלו במלריה ובמחלת השינה", אמר.

המרכז למניעת מחלות בארה"ב הודיע אתמול כי ברחבי העולם חיים 42 מיליון חולי איידס. 29 מיליון מתוכם חיים בחלקה הדרומי של היבשת השחורה. 17 מיליון בני אדם ממדינות דרום אפריקה מתו בשנים האחרונות מהמחלה חשוכת המרפא. מהמרכז נמסר, כי האיידס הוא גורם המוות מספר אחת בקרב נשים דרום אפריקאיות. כן נמסר עוד, כי חמישה מיליון אפריקאים מתים מדי שנה ממלריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully