וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיפושים אחר נהג המונית מתמקדים ברמאללה

12.7.2003 / 0:10

מתחזק החשש שאליהו גוראל, בן 61 מרמת גן, נחטף על רקע לאומני; אמש התקשר לביתו, אמר "אני בסדר" ונותק; שלשום הוריד נוסעים בירושלים; מוניתו נמצאה נטושה בבית חנינא

גורמים במשטרה אמרו אמש כי מתחזק החשש שנהג המונית הנעדר, אליהו גוראל בן 61 מרמת גן, נחטף על ידי פלסטינים על רקע לאומני. להערכת הגורמים גוראל מוחזק בחיים. מאז אמש מתמקדים החיפושים אחר נהג המונית באזור רמאללה. אמש התקבלה בבית משפחת גוראל שיחת מהטלפון הסלולרי של אליהו, שאמר "אני בסדר", ואז נותק. מאז עוקבים החוקרים אחרי אותות הטלפון הנייד. בערוץ 1 דווח כי מהמשפחה נמסר שהתחושה שהתקבלה היא שגוראל לא היה לבדו בעת השיחה.

החיפושים אחר גוראל מתנהלים מאז אתמול בבוקר, בסיוע מסוק, גששים וכלבים. למרות הערכות המשטרה אמרו אמש גורמים במערכת הביטחון, כי קיים חשש לחייו. גוראל הסיע שלשום אחר הצהריים נוסעים יהודים מתל אביב למערב ירושלים. מוניתו נמצאה נטושה, כשמנועה פועל, בכפר בית חנינא מצפון לירושלים.

אשתו של נהג המונית, רחל גוראל, הודיעה שלשום בשעה 20:00 למשטרת רמת גן על היעדרות בעלה. במקביל הגיע דיווח ממשטרת ירושלים על מציאת המונית בבית חנינא. המונית הועברה לבדיקה במעבדות לזיהוי פלילי במטה הארצי. לא נמצאו בה סימני מאבק או אלימות.

שלשום אחר הצהריים, לאחר שהוריד את הנוסעים בירושלים, התקשר גוראל לאשתו והודיע לה שיחזור בתוך כמה שעות. הלילה פרסמה המשטרה הודעה הקוראת לבני הזוג שהסיע גוראל לירושלים ליצור עמה קשר מיידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully