וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוטובוסים איחרו - הנהגים ישלמו קנס 5,000 שקל

10.7.2003 / 12:04

שני נהגים של חברת דן איחרו לאסוף נוסע שהמתין בתחנה 38 דקות; דן נקנסה ב-5,000 שקל וחוייבה לפצות הנוסע בסכום של 400 שקל

שני נהגי אוטובוס של חברת דן, שאיחרו לאסוף נוסע שהמתין בתחנת האוטובוס, נקנסו אתמול בבית המשפט השלום בתל אביב ב-2,500 שקל כל אחד.

שופט בית משפט השלום בתל אביב, ישראל ויטלסון, הטיל על חברת דן קנס נוסף בסך 5,000 שקל, וחייב אותה לפצות את הנוסע ב-400 שקל. דן חויבה גם לחתום על התחייבות נוספת של 5,000 שקל, להימנע מלעבור עבירה דומה במשך שנתיים.

על פי הכרעת הדין, שני נהגי האוטובוס בקו 67, שנסעו מאצטדיון וינטר ברמת גן לקניון איילון, איחרו בשני מקרים לאסוף את הנוסע, שהמתין בתחנה הנמצאת בשדרות ירושלים בעיר.

הנוסע נאלץ להמתין בתחנה במשך 38 דקות, עד לבואו של האוטובוס הבא. בבירור שנערך הסתבר כי הנהגים לא יצאו מתחנת המוצא במועד שנקבע להם על פי תכנית העבודה.

במהלך חקירתם במשרד התחבורה התבקשו הנהגים להציג את דיסקט ה"טכוגרף" של האוטובוס, אך לא עשו כן. ה"טכוגרף", שמותקן בכל אוטובוס, רושם את שעות הנסיעה וההמתנה של האוטובוס. אחד הנהגים טען בבית המשפט כי הוא מקפיד לנסוע על פי לוח הזמנים הקבוע, וכי ייתכן שנעקף על ידי אוטובוס אחר, "שכן הוא נהג איטי". השופט, כאמור, לא קיבל את גרסת הנהג.

דובר משרד התחבורה, אבנר עובדיה, מסר כי במסגרת שיפור השירות לנוסע החליט משרד התחבורה להחמיר עם חברות תחבורה ציבורית, שאינן מקפידות על זמני הנסיעה ולדרוש גם פיצוי אישי לנוסע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully