וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע במכס הגרמני: מכונית פלוס קוקאין

9.7.2003 / 0:08

תושב המבורג רכש מכונית שברולט במכירה פומבית שערך המכס; כשפתח את הבגז' נדהם לגלות 10 ק"ג מהסם; ההסבר: ב-97' הוחרמה המכונית לאחר שהתגלו בה 54 ק"ג קוק - את השאר החוקרים פספסו


קצת אחרי שרכש את מכונית השברולט החדשה שלו במכירה פומבית שערך המכס הגרמני גילה תושב המבורג, שהשלטונות צ'יפרו אותו בלא פחות מעשרה ק"ג קוקאין. הקונה המופתע מיהר להחזיר את שקיות הסם לרשויות המכס, שהופתעו לא פחות, ופתחו בחקירה.

החוקרים גילו כי המכונית יובאה במקור ממקסיקו, והוחרמה בשנת 1997 לאחר ששיקוף רנטגן חשף שהוטמנו בה 54 ק"ג של הסם הלבן. אלא שהמוניטין לו זכתה הקפדנות הייקית לא הצדיק את עצמו הפעם, והמחפשים פספסו כמות מכובדת של קוקאין. "הציוד בו נעשה שימוש לסרוק את המכונית ב-1997 לא היה מתקדם מספיק כדי לגלות את עשרת הקילוגרמים", הסביר דובר מחלקת החקירות של רשויות המס.

באתר יאהו דווח כי במשך השנים שחלפו מיום החרמתה אופסנה המכונית במחסני המכס, עד שהוצעה למכירה פומבית בחודש שעבר. הבעלים החדשים, שהפגין יכולת מרשימה בהרבה מזו שגילו חוקרי המכס, מצא בתא המטען תשע שקיות שהכילו כ-900 גרם של האבקה הלבנה, כל אחת. דובר מחלקת החקירות אמר כי ערכו של הסם ברחוב היה בשנת 1997 כ-570 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully