וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדב במשטרת התנועה נהג ללא רישיון

8.7.2003 / 11:06

תושב חדרה בן 32 נהג במשך 9 חודשים בניידות משטרה וברכבו הפרטי ללא רישיון נהיגה, טסט וביטוח; המידע הגיע למפקד משטרת התנועה בזכרון יעקב ואומת; המתנדב נעצר ויובא לשיפוט מהיר

מתנדב במשטרת התנועה בזכרון יעקב נהג במשך תשעה חודשים בניידות משטרה וברכבו הפרטי, ללא רישיון נהיגה.

לפני כמה ימים קיבל מפקד משטרת התנועה בזכרון, פקד אבי תמסיט, מידע לפיו אחד ממתנדביו נוהג ללא רישיון רכב טסט וביטוח. לאחר קבלת המידע מיהר תמסיט לבדוק את תיקו האישי של המתנדב ואת מספר הרכב. כשגילה שהמידע מבוסס הוא שלח את קצין התנועה ושוטר נוסף לבצע בדיקה בניידת סמויה. בבדיקה התגלה כי בנוסף לכל, המתנדב נוהג ברכב מסוג פיז'ו שאמור היה לרדת מהכביש ולעבור פירוק.

בבדיקה נוספת התברר כי המתנדב מעולם לא הוציא רישיון נהיגה, אך במסגרת התנדבותו סייע באכיפת חוקי תנועה ונהג בכלי רכב משטרתיים. המתנדב, תושב חדרה בן 32, הובא לחקירה בתחנת המשטרה בעירו. ב"מעריב" דווח כי גורם משטרתי סיפר שבמהלך חקירתו הוא התנצל על מעשיו ואף ביקש להעביר את סליחתו לתמסיט.

המתנדב נעצר ושוחרר בערבות והיום הוא יובא לשיפוט מהיר בבית הדין לתעבורה של חדרה. לדברי תמסיט לא מדובר רק בעבירה תעבורתית חמורה אלא גם "במעילה חמורה באמון". לדבריו, "ממתנדב שבא לעזור באכיפה לא מצפים שינהג כך. מדובר בסטירת לחי".

בעקבות המקרה הורה ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב יעקב רז, לבדוק את רישיונותיהם של יתר המתנדבים. כמו כן הוא מינה את קצין אגף המבצעים של משטרת התנועה לבדיקת המקרה. ניצב רז אמר כי במידה ויהיה צורך יינקטו אמצעים משמעתיים כלפי אנשי משטרה שהיו שותפים למחדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully