וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסדי קשר-בראל החליטו למכור את אחזקותיהם

איילה צורף

1.7.2003 / 17:18

המכירה - לפי שווי של 50 מיליון דולר; היו צפויים חברי קבוצת "נרו" - אריה רוטנברג, אבנר בראל וצבי פרידמן - להודיע בשבועות הקרובים על רצונם לממש חלקם - 22% ממשרד הפרסום

מייסדי קשר-בראל החליטו למכור את אחזקותיהם במק'אן קשר בראל לקבוצת מק'אן אריקסון העולמית ? כך הודיעה כעת חברת נרו, של אריה רוטנברג, אבנר בראל וצבי (שישקו) פרידמן. הקבוצה מחזיקה 22% ממשרד הפרסום. המכירה מתבצעת לפי שווי משרד 50 מיליון דולר. כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, היו צפויים חברי קבוצת "נרו" להודיע בשבועות הקרובים על רצונם לממש את חלקם במשרד הפרסום.

האפשרות השנייה שעמדה בפניהם היתה לדחות את המימוש עד לנקודת המימוש הבאה, ב-2010. "זוהי הזדמנות מצוינת לסגור מעגל", אמר אבנר בראל לפני מספר שבועות.

עד כה החזיקה נרו ב-22% ממקאן קשר בראל, ביחד עם מקאן אריקסון העולמית (60%) ושילוח (18%). כעת יועברו 22% למק'אן ארקיסון העולמית, שתחזיק ב-82%.

בשנים החולפות פרשו חברי קבוצת נרו מפעילות שוטפת במשרד. אבנר בראל נשאר פעיל בענף הפרסום, במסגרת כהונתו כיו"ר איגוד הפרסומאים זה שתי קדנציות רצופות. "אני נמצא כיום בצומת דרכים, ובכוונתי להישאר בענף הפרסום", אמר בראל. "בימים אלה אני בוחן כמה הצעות מעניינות בתחום". רוטנברג ופרידמן הקימו לפני כמה שנים את חברת Market Plan, העוסקת בייעוץ פוליטי, אסטרטגיה ציבורית ותמיכה שיווקית. בתקופת הבחירות לכנסת האחרונה שימשו אבנר בראל ואריה רוטנברג יועצים למצנע, במסגרת שירותים שסיפקה קבוצת נרו.

מקאן קשר בראל הוא המשרד הגדול ביותר בישראל מאז 1998, והיקף תקציביו גדל בשיעור ניכר מאז 1999. המשרד טיפל בתקציבים בהיקף של 118.5 מיליון דולר ב-1999 (במחירי מחירון; המחירים בפועל נמוכים ב-50%), לפי נתוני יפעת בקרת פרסום. ב-2000 עלה ההיקף ל-138.6 מיליון דולר, וב-2001 הסתכמה הפעילות ב-176.6 מיליון דולר. המשרד טיפל בתקציבים בהיקף של 219.8 מיליון דולר ב-2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully