וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי.קיי. רולינג: לא בטוח שהארי יגיע לבגרות

28.6.2003 / 0:05

מחברת הארי פוטר נפגשה בלונדון עם אלפי מעריצים צעירים; הודתה: אני לא מאמינה בקסמים מלבד הקסם של האהבה והדימיון; חולמת להיות בלתי נראית; מתכננת לכתוב עוד 2 ספרים בסדרה

מחברת רב המכר הארי פוטר, ג'יי.קיי. רולינג, הדהימה את מעריציה כשהודיעה שלשום שייתכן והקוסם הצעיר ימות בספר האחרון. לדבריה, "שום דבר לא צפוי בעולמו של פוטר".

בסי.אן.אן דווח, כי רולינג הופיעה בפני 4,000 ילדים בלונדון וענתה לשאלות של מעריציה מרחבי העולם ברשת האינטרנט. לדבריה, היא מתכננת לכתוב עוד שני רומנים בסדרה (המונה היום חמישה ספרים) ולסיים בכך את שבע שנות לימודיו של הארי בבית הספר לכשפים.

כשנשאלה על ידי אחד הילדים אם בכוונתה להמשיך לכתוב על קורותיו של הארי גם כשהוא יתבגר, אמרה כי "תצטרך להמתין ולראות אם הוא בכלל יגיע לגיל בגרות. אני לא אומרת שלא, אבל אני לא רוצה לחשוף שום דבר".

הסופרת איכזבה את קהל המאזינים כשהודתה: "אני לא באמת מאמינה בקסמים. אני מאמינה בחלק - הקסם של הדימיון והקסם של האהבה".
כשנשאלה אודות כוחות הקסם שהייתה רוצה שיהיו לה, אמרה כי "הייתי רוצה להיות רואה ובלתי נראית. זה לא הרבה, אבל זה יאפשר לי להתגנב לבית קפה ולכתוב כל היום". רולינג, שמחזיקה בממון גדול מזה של מלכת אנגליה, החלה לכתוב את ספרי הארי פוטר בבית קפה קטן בבירת סקוטלנד, אדינבורו.

כשנשאלה מה הייתה רוצה לראות לו הביטה במראה - כמו שהארי עושה בספר - אמרה רולינג כי "הייתי רוצה לראות מה שהוא ראה - את אמא שלי שוב". אימה של הסופרת מתה מטרשת נפוצה ב-1990.

לקהל המעריצים שהתקבץ באולם אלברט הול בלונדון, אמרה רולינג כי הביטלס היו הלהקה המועדפת עליה. לדבריה, ההערצה שהיא זוכה לה מהילדים היא הדבר הקרוב ביותר ל"ביטלמניה" שהיא יכולה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully