וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות גנבה את ברגר מתחת לאף של לידס

7.6.2003 / 16:55

פיטר ריד כבר היה בטוח שהקשר הצ'כי נמצא אצלו בכיס, אלא שאז פעל הארי רדנאפ במהירות, בכדי לחזק את הסגל שלו לקראת העונה הבאה בפרמיירליג. עכשיו שרינגהאם על הכוונת

פטריק ברגר בן ה-29, סיים את חוזהו בליברפול לאחר כמעט 7 שנות קריירה במועדון ולכולם היה ברור כי הוא הולך לעבור ללידס לעונה הבאה. בכלי התקשורת פירסמו בכל יום עד כמה פיטר ריד מעוניין בקשר הצ'כי והיה נדמה כי החתימה הסופית היא רק עניין של זמן, אלא שכאן שוב הגיח הארי רדנאפ, המנג'ר של פורטסמות, ובמהלך מבריק נוסף גנב אותו מתחת לאף של ריד ללא תמורה.

רדנאפ, שהעלה את פורטסמות לפרמיירליג, בונה סגל חזק לקראת העונה הבאה וממשיך בקו של רכישת שחקני רכש איכותיים וזולים יחסית לשוק ההעברות. השבוע הוא כבר הספיק לרכוש את כוכבה האירי של איפסוויץ', מאט הולנד, בסכום מגוחך יחסית של 750,000 ליש"ט ומטרתו הבאה היא להביא את טדי שרינגהאם מטוטנהאם לפראטון פארק ולהציע לו לעבוד כמאמן-שחקן תחתיו. אייל ברקוביץ' יצטרך להוריד להסכים להורדה ניכרת בשכרו אם ברצונו לעזוב את הסיטי ולנחות בפורטסמות, לצידו של את איגביני יעקובו הניגרי שהגיע ממכבי חיפה ולצידו של פול מרסון הותיק, שעבר דרך ארסנל ואסטון וילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully