וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שרון נותן לטרור מדינה"

5.6.2003 / 0:02

רבבות מפגיני ימין הפגינו בכיכר ציון נגד מפת הדרכים; השר איתם: מעקבה יצאה התקווה לשאהידים; ליברמן ונתניהו לא הגיעו; הסדרנים הורידו שלט שעליו נכתב "שרון בוגד"

כ-40 אלף משתתפים הגיעו אתמול בערב להפגנת הימין נגד מפת הדרכים בכיכר ציון בירושלים - כך דווח בערוץ 2. המפגינים, שהתאספו בכיכר וברחובות הסמוכים, נשאו שלטים עליהם נכתב בין היתר: "אסור לתת להם מדינה" ו"שרון נותן לטרור מדינה". הרחובות באזור כיכר ציון נסגרו לתנועה.

השר אפי איתם (המפדל) נאם בהפגנה, ואמר כי התקווה שיצאה מעקבה היא "לשאהידים ולטרור". השר בני אלון (האיחוד הלאומי) אמר כי אם לפלסטינים קשה בשטחים, "הם יכולים הם יכולים להסיק את המסקנה ופשוט לעבור למדינה הפלסטינית מעבר לירדן". חברי כנסת ושרים מהליכוד (חוץ מח"כ יחיאל חזן), המתנגדים למפת הדרכים, לא הגיעו להפגנה כדי שהדבר יתפרש כהתנגדות אישית לראש הממשלה אריאל שרון. בין הנעדרים בלטו גם השרים בנימין נתניהו ואביגדור ליברמן (האיחוד הלאומי).

במהלך ההפגנה השמיעו המארגנים קטעים מנאומי שרון בעבר, בהם התנגד למדינה פלסטינית ושיבח את המתנחלים. בקול ישראל דווח כי אחד המפגינים הרים במהלך ההפגנה שלט עליו נכתב "שרון בוגד". במקום פרצה מהומה כשסדרנים, שהוצבו במקום כדי למנוע מקרים כאלה, חטפו את השלט מידיו.

"ועידת עקבה - טקס משפיל"

מועצת יש"ע פרסמה אתמול כרוז בו נאמר כי "ועידת עקבה היא טקס משפיל בו חוגגת ממשלת ישראל את הכניעה לטרור הפלסטיני". בגלי צה"ל דווח כי בהודעה נכתב עוד כי ממשלת ישראל עומדת "לחזור על טעות אוסלו ולהקפיץ את הטרור כיתה".

מזכירות מפלגת תקומה שלחה מכתב לראש הממשלה, אריאל שרון, ובו איימה כי עם תחילת יישום מפת הדרכים תפרוש מהממשלה לאלתר. במכתב תקפו את שרון חברי המפלגה, הח"כים צבי הנדל ואורי אריאל, וכתבו: "דבריך על הכיבוש המשחית אינם אלא סילוף האמת ההיסטורית. צר לנו שעד כדי כך ירדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully