וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטונד טמבל פיילוט - החגיגה נמשכת

3.6.2003 / 15:49

סקוט ווילנד, סולן להקת סטון טמפל פיילוטס שנעצר לפני כשבועיים על אחזקת סמים מסוכנים, טען אתמול בבית המשפט לחפותו והודיע: "אני הולך לגמילה"

סקוט ווילנד, סולנה המועד של להקת סטון טמפל פיילוטס, שנעצר לפני כשבועיים באשמה של אחזקת סמים מסוכנים, טען אתמול (שני) בבית המשפט בלוס אנג'לס כי הוא אינו אשם - והצהיר כי ייכנס בקרוב למוסד גמילה וינסה להיפטר מהרגלי הקוקאין וההירואין שלו.

ב-19 במאי האחרון עוכב ווילנד ע"י משטרת התנועה של לוס אנג'לס, לאחר שנסע להנאתו ללא אורות. לשוטרים הספיק מבט חטוף בכדי להבין עם מי הם מתעסקים, ובסיומה של בדיקה קצרה נמצאה אצלו סטיפה של סמים מסוכנים מסוג בלתי ידוע.

לא דווח באיזה סוג של חומר החזיק ווילנד הגראנג'יונר, אבל סמל ג'ון דילברט ממשטרת לוס אנג'לס התנדב להבהיר שלפי סעיף המעצר, האפשרויות נעות בטווח המקסים שבין קוקאין להרואין. לאחר שבילה את הלילה בכיף במעצר, שוחרר הרוקר בערבות של 10,000 דולר.

ווילנד נעצר עוד שלוש פעמים בעבר באשמה של החזקת סמים, ואף ריצה עונש מאסר בכלא לאחר שאושפז בעקבות מנת יתר של הירואין; מה שנחשב לו כהפרה של תנאי השחרור. בשנת 2001 גם נעצר הזמר לאחר שוויכוח עם אשתו גלש לפסים אלימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully