וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפקד הודח לאחר שהיכה חייליו בפין מגומי

22.5.2003 / 15:25

מפקד בצבא הרוסי ערך לפקודיו מסדרי לילה מקוריים; מי שנתפס לא בכוננות הוכה באמצעות אביזר מין שחור ואימתני; חייל שמאס בהתעללות, נמלט והלשין; בית המשפט חוקר מה עשה דילדו בבסיס

קפטן דמיר אילסוב, מפקד בצבא הרוסי, הושעה מתפקידו לשנתיים, לאחר שהיכה את חייליו באמצעות פין מלאכותי (דילדו). המפקד המכה הורד מדרגתו והועבר ליחידה אחרת.

הפרשה נחשפה לאחר שאחד החיילים מיחידתו של אילסוב נמלט על נפשו ונתפס על ידי לוכדי עריקים. בחקירתו, סיפר כי ברח מהצבא לאחר שמפקדו היכה אותו. כשהתבקש לפרט, סיפר החייל על מסכת הכאות ליליות שבוצעו באמצעות איבר מין זכרי עשוי גומי.

במשפט התברר כי המפקד מצא דרך מקורית להעניש את פקודיו. מדי לילה נהג להעיר אותם משנתם ולהעמידם למסדר. מי שמדיו נמצאו לא מסודרים - הוכה בחוזקה באמצעות אבר מין שחור ואימתני.

אתר "אננובה" מדווח כי הקצין קנה את המכשיר בחנות סקס הנמצאת בקרבת הבסיס. לבית המשפט עדיין לא ברור אם נעשה במכשיר שימוש אחר - בנוסף להענשת החיילים הסוררים.

פקודיו של הקפטן דווקא הגנו עליו בבית המשפט, וציינו כי הוא היכה אותה רק באופן קל עם "אלת הגומי השחורה". החייל המוכה, טוראי רוסלאן מצ'נב, נשלח ליחידה אחרת - בה יסיים את שירותי הצבאי בצורה שקטה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully