וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאגת אריה" - עכשיו גם ברדיו

23.1.2001 / 14:11

מטרת התחנה החדשה: לדאוג שדרעי לא ירד מסדר היום; מסמלת קרע נוסף בין אנשי אלי ישי ודרעי, לאחר שתנועת ש"ס אסרה על התחנות שלה להעלות את דרעי לשידור; בקרוב גם עיתון חדש

מאת לירון מרוז

אנשיו של אריה דרעי החלו באחרונה להפעיל תחנת רדיו פיראטית בשם "שאגת אריה". התחנה, שפועלת בתדר 106.3 FM, נקלטת בשלב הזה באזור המרכז בלבד, ושמה לה למטרה לדאוג שאריה דרעי לא יירד מסדר היום הציבורי.

לצד הקוריוז שבעניין, ניתן לראות בהקמת התחנה סימן נוסף לקרע בש"ס בין אנשיו של היו"ר הנוכחי, אלי ישי, לאנשי דרעי. עם כניסתו של דרעי לכלא שודרו בערוצים הפיראטיים השונים שידורים רבים בעניינו ושמו הוזכר ללא הרף. הערוצים הללו נהפכו גם לכלי מצויין לאיסוף תרומות עבור ישיבת "שאגת אריה", שהוקמה בסמוך לחומות הכלא. אולם לטענת דובר התחנה, דוד חכם, לאחרונה ניתנה הוראה מפורשת מצד הנהגת ש"ס להוריד בצורה ניכרת את מינון האיזכורים של דרעי. חכם הוסיף כי לפני זמן מה תקף הרב שיק מיבניאל את הנהגת ש"ס בעניין דרעי ומאז נאמר בתנועה כי מי שיעלה אותו לשידור - יוחרם.

מאחורי תחנת "שאגת אריה" עומדים אחיו של דרעי, יהודה, הזמר בני אלבז והדובר דוד חכם. התחנה מצטרפת לישיבת "שאגת אריה" שממשיכה לפעול על "אש קטנה", יחסית לאלפי האנשים שפקדו אותה בימים הראשונים לכניסת דרעי לכלא. מדי יום מגיעים למקום עשרות אברכים, הלומדים תורה תחת הדרכתו של הרב אורי זוהר. בנוסף לכך ניתן להזכיר גם את אתר האינטרנט "שאגת אריה", שמדווח על המתרחש בישיבה ובכלא. ואם לא די בכך, הרי שבשבועות הקרובים מתוכנן לצאת עיתון חדש, שיקרא, כמה מפתיע, "שאגת אריה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully