וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גופת המחבל הבריטי נפלטה לחוף תל אביב

14.5.2003 / 0:01

על הגופה יש סימנים התואמים את תיאורו של עומר חאן שריף אך לא ניתן לקבוע זאת בוודאות; היה אמור להתפוצץ במייק'ס פלייס בתל אביב, אך נמלט מהמקום; בפיגוע נהרגו 3 ישראלים

המשטרה והשב"כ בודקים השערה לפיה גופה שנמשתה מחוף הים בתל אביב היא גופתו של המחבל הבריטי, עומר חאן שריף, שלקח חלק בפיגוע במייק'ס פלייס בתל אביב לפני שבועיים. בקול ישראל דווח כי על הגופה יש סימנים התואמים את תיאורו של שריף, אך עדיין לא ניתן לקבוע בוודאות האם אכן מדובר במחבל.

שריף היה אמור להתפוצץ אף הוא במקום, אך תקלה במטען שנשא שיבשה את תכניתו והוא השליך אותו ונמלט. חגורת הנפץ שהשאיר התגלתה באזור הטיילת, וכוחות הביטחון החלו במצוד אחריו ברחבי תל אביב-יפו.

שריף ואסיף מוחמד חניף, שביצע את הפיגוע, הם אזרחי בריטניה שנכנסו לישראל לפני מספר שבועות, כנראה בשליחותם של גורמי טרור בחו"ל ובשטחים. הם קיבלו את מטעני החבלה לרשותם ברצועת עזה ומשם נכנסו לפיגוע בישראל.

הפיגוע אירע ביום שלישי לפני שבועיים בסביבות השעה 01:00 בטיילת בתל אביב בכניסה ל"מייק'ס פלייס" - פאב אמריקאי שנמצא מאחורי שגרירות ארה"ב, בו נוהגים לבלות תיירים רבים. בפיגוע נהרגו שני גברים ואשה ו-60 בני אדם נפצעו, בהם 11 חיילים ו-2 תיירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully