וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסד במסר לשרון: מוכן לשוחח על המחלוקות

28.4.2003 / 21:31

נשיא סוריה ביקש להעביר המסר לירושלים במהלך פגישתו עם חבר הקונגרס האמריקאי, טום לנטוס; שרון השיב ללנטוס: נסכים למו"מ עם דמשק ללא תנאים מוקדמים, נתנגד לנסיגה לקו ה-4 ביוני

נשיא סוריה, בשאר אסד, העביר מסר לראש הממשלה, אריאל שרון, לפיו הוא מבקש לשוחח עם ההנהגה בישראל על העניינים השנויים במחלוקת. חבר הקונגרס האמריקאי, טום לנטוס, אמר הערב לערוץ 1, כי בפגישתו שלשום עם אסד, ביקש ממנו הנשיא הסורי להעביר את הדברים לשרון.

שרון, שנפגש הבוקר עם לנטוס, ביקש מחבר הקונגרס להשיב לאסד כי מדיניות ישראל לא השתנתה, וכי הוא מוכן לפתיחת מו"מ עם סוריה ללא תנאים מוקדמים. גורמים בלשכת ראש הממשלה מסרו לקול ישראל כי שרון הבהיר שהוא לא יהיה מוכן לנסיגה לגבול ה-4 ביוני 1967.

לנטוס אמר כי הוא הציג בפגישתו עם אסד שורת דרישות. בין הדרישות: סוריה תפסיק לתמוך בטרור, לא תתערב בנעשה בלבנון ותשחרר את שבויי צה"ל. הוא הזהיר כי דמשק תיפגע אם לא תשתף פעולה עם ארה"ב.

לנטוס אמר בראיון לקול ישראל, כי ידוע לו שהמודיעין הישראלי סייע בחילוץ החיילת האמריקאית ג'סיקה לינץ', שנפלה בשבי בעיראק. הוא שיבח את שיתוף הפעולה המודיעיני בין ישראל לארה"ב במהלך המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully