וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותי, קיבלתי מחזור שחבל"ז

17.1.2001 / 13:16

הרזומה הטלוויזיוני המקומם של עלמה זק, הכולל רצף פרסומות שובניסטיות המציגות נשים אוויליות במיוחד, הוא תעודת עניות לפרסום הישראלי. אבל הפרסומת האחרונה ל"לילי אינטימייט" היא בפירוש התחבושת ההיגיינית ששברה את גב הגמל

כבר הרבה זמן שעלמה זק אצלי על הכוונת. אני צופה בעיון רב בקריירה שלה ורק מחכה להזדמנות. לפעמים אני חולמת שאני מורחת את פרצופה הדשן בגרבר אפרסקים. לפעמים אני מסתפקת בפליק אחד תמציתי על לחייה הוורדרדות.

עלמה זק לא עשתה לאף אחד שום דבר רע. היא כולה שחקנית שעושה את צעדיה הראשונים בעולם הפרסום העברי. יש לה עיניים עגולות, פה ורדרד ומשתאה ושיער בצבע בלונד דייסה. היא יפה אבל לא יפה מדי, בלונדינית אבל מצד שני גם קצת עגלגלה. המראה הכל- גבינתי של זק הוא בדיוק מה שהפרסומאים שלנו סבורים שחביב על עקרת הבית הישראלית. פלא שזק הפכה לכוכבת פרסומות גדולה?

עלמה זק המסכנה ממש לא התכוונה לכלום. רק התפלק לה לככב בשלוש מהפרסומות השובניסטיות של התקופה האחרונה. ב"מטרנה" היא היתה האמא הצעירה ש"נולדה מחדש". בסקאל נט קש היא היתה סתם רווקה טיפשה שמזמרת לתוך טוסטר. אבל הפרסומת האחרונה של זק היתה באמת הגבינה האחרונה. אנחנו מדברים על "לילי אינטימייט" עם חלוק הסטן הלבן.

ב"לילי אינטימייט" זק משחקת את הצפונית הבלונדינית. מולה מלוהקת פרחקולה מעדות המזרח. הפרחקולה לובשת חלוק סטן לבן ודופקת פוזות מול המראה. בדיוק באותו רגע נכנסת זק ומתעניינת מאיפה המציאה. הפרחקולה השקרנית כמובן טוענת שהיא קיבלה את זה מחבר שלה. אבל זק לא פראיירית של אף אחת. מיד היא מדדה כסרטנה שמנמנה לתוך החדר, כשהיא לבושה ב - הופה - ב-ד-י-ו-ק אותו חלוק. מתברר שחלוק המריבה מגיע עם כל אריזה של תחבושות לילי אינטימייט, ולא, כמו שחשבנו, מדוכן ה"עשר שקל " באלנבי תחתית.

ראשית, מחמאות לזק. הסרטון הזה הוא ללא ספק נקודת תפנית בקריירה שלה. אם בכל הפרסומות הקודמות היא שיחקה בתפקיד הבלונדה הצפונית, פה היא משחקת בתפקיד הבלונדה הצפונית שקיבלה מחזור! אני יודעת שבשבילכם מחזור לא נשמע כמו שוס גדול, אבל תאמינו לי, בעולם הפרסום העברי מדובר בחגיגה.

המחזור החודשי, קווים לדמותו

כל אשה יודעת שמחזור הוא ההוכחה הניצחת שאלוהים הוא לא גבר. וגם לא אשה. לא, מי שהמציא את המחזור היה חייב להיות קצב מטורף, עם קקה של חוש הומור וסינור מוכתם בדם. לנוחיות הגברים ננסה להסביר את התחושה במילים יותר גרפיות. תארו לעצמכם שעדר פילים משתולל לכם בתוך הבטן. עכשיו ציידו כל פיל בסכין מוצי'לרוס באורך 20 מטר. דמיינו שהפיל משתמש בסכין כדי לפלס את דרכו החוצה מאחד הנקבים שלכם. ככה בדיוק זה מרגיש.

הפרסומאים, מצידם, סבורים אחרת. בשבילם מחזור הוא אירוע נשי ומרגש. נשים בכל גיל הן בעצם ילדות בנות 14, שמה זה מתרגשות מזה שהן "קיבלו". בפרסומת של "לילי אינטימייט" הם עשו עוד צעד. עכשיו הם מנסים להפוך את "קיבלתי" למטבע לשון!

מבזק חדשות מיוחד לקופירייטרים שהצטרפו כעת: א. לא כל הנשים מתרגשות מלנג'רה מסאטן, כמו שלא כל הנשים אוהבות ורוד. ב. לא כל הנשים מצחקקות כמו תלמידות בית ספר כשהן מדווחות זו לזו שהן קיבלו מחזור. ג. אשה שקיבלה לא מרקדת בחדר, היא שוכבת במיטה ומקללת את אלוהים. ויש עוד משהו קטן שרצינו לומר לכם: מספיק עם הנסיונת הפתטיים האלו "להתחיל" אופנה. כשעלמה זק קוראת לפרחה "עוגייה", ממש לא בא לנו לחקות אותה. בא לנו שתקבל מחזור לכל החיים.

עלמה זק באמת לא אשמה בכלום. היא בסך הכל היתה שם כשחיפשו בחורה "כל- ישראלית". ובכל זאת, מסלול ההתקדמות שלה הוא מקומם. מאז התחילה את דרכה בטלוויזיה, עשתה עלמה זק שלוש פרסומות שובניסטיות ברצף. שלוש פרסומות שמציגות נשים אוויליות. טירונות התחבושות ההיגייניות שלה היא תעודת עניות לפרסום הישראלי. תהיי יפה ותקבלי.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully