וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר שמואל רוזנמן, מנכ"ל קופת חולים לאומית, פורש

עינב בן יהודה

24.3.2003 / 12:39

באוצר ובמשרד הבריאות אמרו בחודשים האחרונים כי לא יהיה מנוס מהחלפתו של רוזנמן, בגלל אחריותו להידרדרותה של קופת החולים, הסובלת מגרעונות כבדים

ד"ר שמואל רוזנמן, מנכ"ל קופת חולים לאומית, הודיע היום על סיום תפקידו. רוזנמן ימשיך לכהן בתפקיד עד ה-15 באפריל. יו"ר דירקטוריון קופת חולים לאומית, מיכאל צולר, הודיע כי בכוונתו להקים ועדת חיפוש לתפקיד המנכ"ל בימים הקרובים.

באוצר ובמשרד הבריאות אמרו בחודשים האחרונים כי לא יהיה מנוס מהחלפתו של רוזנמן, בגלל אחריותו להידרדרותה של קופת החולים, הסובלת מגרעונות כבדים. ב-2001 היה שיעור הגירעון של קופת חולים לאומית מסך כל הוצאותיה הגבוה ביותר מכל הקופות, והסתכם ב-204 מיליון שקל.

רוזנמן, הממלא את התפקיד מיוני 1997, אמר כי ההחלטה לסיים התפקיד נובעת מתחושה של מיצוי עצמי ורצון להתמודד עם אתגרים חדשים. "תחושה זו מלווה אותי כבר מספר חודשים, אולם המתנתי עד אשר הקופה נכנסה למתווה התייעלות מוכח, כעת משבשלו התנאים, אני מסיים את תפקידי תוך הסיפוק שבידיעה כי על אף הקשיים המרובים , הצלחנו לייצב את המערכת ולהגיע יחד להישגים נאים ומכובדים". ציין רוזנמן.

דו"ח הוצאות השכר במגזר הציבורי גילה כי רוזנמן היה בעל השכר הגבוה ביותר בקופת חולים לאומית ב-2001. שכרו החודשי הסתכם כ-55.2 אלף שקל, ועלות שכרו עמדה על כ-78 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully