וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל עמרם תכנן לפרסם הערב את החלק השני של התחקיר נגד אליהו יוסיאן - ביהמ"ש אסר

עודכן לאחרונה: 6.4.2024 / 16:48

"אישה וילדים הם קו אדום", כתב הפרשן הביטחוני השנוי במחלוקת כששיתף בחשבון ה-X שלו את החלטת בית המשפט, "כולי תקווה שדניאל עמרם מבין מה ההשלכות של ביזיון צו בית המשפט". עוד קבע בית המשפט כי על עמרם להסיר את כל הפרסומים שהפיץ נגד יוסיאן

אליהו יוסיאן בכנס קבוצת בשבע בירושלים

25 בפברואר 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
התנהלות השכנה הפכה לחולנית וגרמה לו נזקים. אליהו יוסיאן/פלאש 90, יונתן זינדל

חוקר המזרח התיכון, אליהו יוסיאן, שבימים האחרונים מתמודד עם האשמות קשות נגדו - שהופצו על ידי עיתונאי הרשת דניאל עמרם, עדכן הבוקר (שבת) כי בית המשפט נענה לבקשתו ואסר על עמרם לפרסם את חלקו השני של ה"תחקיר" אודותיו - שככל הנראה היה אמור להתפרסם הערב.

הפרשן הביטחוני, ששמו הפך למוכר לאחר שסיפק בתחילת המלחמה כמה אמירות שנויות במחלוקת, הואשם על ידי עמרם בניצול מיני בתוך משפחתו. יוסיאן הגיש נגד עמרם התרעה לפני תביעה בסך של 2 מיליון שקלים - וגם נגד שכנתו שלקחה חלק בתחקירו של עמרם, ושיתפה עמו פעולה. כמו כן, בית משפט בטבריה הורה לדניאל עמרם להסיר כל פרסום שהעלה נגד יוסיאן.

"מופיע בפניכם צו בית המשפט סביב איסור פרסום חלק ב' של התוכנית השקרית והנבזית של דניאל עמרם. כולי תקווה שדניאל עמרם מבין מה ההשלכות של ביזיון צו בית המשפט", כתב יוסיאן בחשבון ה-X שלו כששיתף את החלטת בית המשפט להיענות לבקשותיו.

"הגיבורה של דניאל עמרם בסרטון א', (השכנה) זומנה ותועמד בבית המשפט ביום שני בבוקר. לא ליפול בפח של דניאל. הוא יושב בחו"ל והראשונים שמסתבכים הם אלה שנמצאים בארץ ומשתפים פעולה איתו בהוצאת דיבה ולשון הרע. תודה ענקית לבית המשפט על הזריזות בנקיטת צעדים משפטיים. אישה וילדים הם קו האדום. כל מי שמשתתף בהוצאת דיבה ולשון הרע נגדי, נגד אשתי וילדיי יקבל תביעה ויועמד לדין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אליהו יוסיאן. חדשות 12, צילום מסך
"מדובר בעבודה עיתונאית זולה אך נפסדת"/צילום מסך, חדשות 12

ברקע פרסום ה"תחקיר", יוסיאן הגיש השבוע לבית משפט השלום בחדרה בקשה למניעת הטרדה מאיימת וצו הרחקה נגד שכנתו - בטענה שהיא מטרידה אותו. לדברי יוסיאן, מאז אירוע ה-7 באוקטובר, עת הפך לפרשן מבוקש בכלי התקשורת והביע את דעתו בנושאים פוליטיים החלה השכנה להטריד אותו ואת משפחתו. לדבריו, היא נצמדה לדלת דירתם, צילמה והקליטה אותם, בלשה אחריהם ובכך פגעה בפרטיותם. יוסיאן טען כי התנהלות השכנה הפכה לחולנית וגרמה לו נזקים.

במכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים ששלח יוסיאן לעמרם ולשכנתו, ופרסם אותו בחשבון ה-X שלו, נכתב כי "בתאריך ה-30.3 פרסמת סרטון באמצעות האתר שלך ביוטיוב, והרשתות החברתיות שלך שהשתרע על מעל ל-45 דקות, ובמהלכו ראיינת את שכנתם של מרשי, את המורה / המטפלת של ילדיי מרשי ובנוסף פרסמת סרטונים שצולמו, כך נראה, על ידי אותה שכנה, בתוך ביתם של מרשי. סרטונים שצולמו בין היתר דרך חלון הבית".

יוסיאן טוען באיום תביעת הדיבה שהגיש, כי עמרם ייחס לו בתחקיר שביצע עבירות של אינוס ותקיפות מיניות נגד אחת מילדותיו - ומכחיש זאת מכל וכל. "אתה קבעת וחרצת את גורל הפרשה על בסיס אפס ראיות ותחושות בטן בלבד. מדובר בעבודה עיתונאית זולה אך נפסדת תוך ביצוע עבירות פליליות. לא רק שאינך עיתונאי ולא תחקירן - גם ההתחזות שלך להיות כאלה נכשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully