וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אלון חזן סיים את תפקידו: "חייבים שינוי משמעותי בצוות"

27.3.2024 / 11:45

אחרי שיוסי בניון קיבל משינו זוארץ את ההודעה על סיום דרכו, גם מאמן הנבחרת התבשר שלא ימשיך. יו"ר ההתאחדות: "חלק גדול מהשחקנים המובילים שלנו טופחו על ידו". הפנייה לברק בכר תיעשה בקרוב

כל השערים מחצי גמר פלייאוף העליה ליורו 2024/ספורט1

כשנתיים לאחר שמונה לנבחרת ישראל, אלון חזן סיים את תפקידו. הכישלון הגדול מול איסלנד חרץ את גורלו של שחקן העבר, וכעת תחפש ההתאחדות לכדורגל אחר האיש שיעמוד על הקווים במסגרת ליגת האומות ומוקדמות מונדיאל 2026. המועמד המוביל הוא ברק בכר, אליו תיעשה פנייה בקרוב.

חזן אמר עם היציאה מהפגישה עם שינו זוארץ, בה התבשר שלא ימשיך בתפקיד: "מאחל בהצלחה לנבחרת ישראל".

"אלון חזן חלק מההתאחדות לכדורגל כבר עשור וחצי ועשה שירות נפלא לכדורגל הישראלי", נפרד יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ, אחרי שבישר לחזן על סיום תפקידו בפגישה ביניהם. "חלק גדול מהשחקנים המובילים שלנו טופחו על ידו בנבחרות הנוער והצעירה וכך גם בתקופתו כמאמן הבוגרת. לצערי, ומבחינתי, אי ההעפלה ליורו 2024 מחייב שינוי משמעותי בצוות המקצועי. אני יודע עד כמה אלון היה מחויב, עד כמה השקיע ורצה ועל כך אני מודה לו וכמובן מאחל לו הצלחה בהמשך".

חזן, שהגיע מהנבחרת הצעירה, נכנס לנעליו של וילי רוטנשטיינר באפריל 2022. חרף הבית הנוח שקיבלה והזדמנות הפז להעפיל לאליפות אירופה לראשונה בתולדותיה, ישראל סיימה שלישית בלבד את המוקדמות, כשהניצחונות היחידים שלה היו על בלארוס (פעמיים) ואנדורה (פעמיים). הצ'אנס האחרון להשיג את הכרטיס הנכסף, מול איסלנד בחצי גמר פלייאוף ההעפלה, הסתיים במפח נפש של ממש ובתבוסה של 4:1.

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
כאן דרכינו נפרדות. חזן/רויטרס

מי צריך להיות המאמן הבא של נבחרת ישראל?

ברק בכר
אופיר חיים
רוני לוי
רן בן שמעון
אייל ברקוביץ'
מאמן זר
10719 משתתפים

נבחרת ישראל תפתח את דרכה בליגת האומות ב-9 בספטמבר, כשתארח את איטליה. כזכור, בית 2 החזק כולל גם את צרפת ובלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully