וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה במשפט של דני אלבס: המשפחה "סולקה", העדות הקשה

שחקן העבר שמואשם באונס דרש ממשפחתו לצאת מהאולם בזמן העדות של המתלוננת מחשש שאמו תתעלף. חברה של המתלוננת חשפה כמה קשים חייה הפכו

משפטו של כדורגלן העבר הברזילאי דני אלבס, ברצלונה/רויטרס

שחקן העבר של ברצלונה ונבחרת ברזיל, דני אלבס, עומד לדין שנה לאחר שנעצר בחשד שאנס אישה במועדון לילה, בשלושה ימים גורליים בבית המשפט בברצלונה. כדורגלן העבר בן ה-40 נמצא במעצר כבר יותר משנה מאז נעצר בגין תקיפה מינית של אישה בברצלונה בליל ה-31 בדצמבר 2022. התביעה דורשת תשע שנות מאסר על אלבס אם יורשע, בעוד עורכי הדין המייצגים את המאשימה רוצים 12 שנים בכלא.

אלבס התיישב בדממה באולם בית המשפט לאחר שהגיע בניידת משטרה. גם אמו נכחה בבית המשפט בברצלונה, ולאחר הפסקה קצרה כאשר אולם בית המשפט התרוקן, אמו של אלבס שלחה נשיקה לבנה ועשתה מחווה בצורת לב כאשר אלבס לווה באזיקים בחזרה פנימה.

משפט דני אלבס. ALBERTO ESTEVEZALBERTO ESTEVEZ/POOL/AFP, GettyImages
ירד במשקל. אלבס/GettyImages, ALBERTO ESTEVEZALBERTO ESTEVEZ/POOL/AFP

250 אנשי תקשורת קיבלו אישור להיות בבית המשפט ולסקר את האירוע המתוקשר - אבל עדותה של המתלוננת אתמול הייתהמאחורי דלתיים סגורות, ללא גישה לתקשורת, ולא ניתן לצלם תמונה שלה כדי להגן על זהותה. ההחלטה הזו הגיעה לאחר שסרטון שעלה ברשתות החברתיות בחודש שעבר זיהה לכאורה את האישה. מסך הוצב בין המתלוננת לאלבס כאשר העידה, ובית המשפט הורה לפקסל את הקלטת הווידאו של עדותה ולעוות את קולה כדי להבטיח את פרטיותה במקרה של הדלפה.

בספרד מדווחים כי אלבס דרש שאמא שלו או בני המשפחה שלו יהיו באולם בזמן העדות של המתלוננת מחשש לבריאותה של אמו. "היא כבר התעלפה בשנה האחרונה מספר פעמים", נאמר עליה.

בעדות המקורית האישה אמרה שפגשה את אלבס מאוחר במועדון הלילה סאטון באחת השכונות היוקרתיות של ברצלונה לאחר חצות. היא התלוותה אליו לאזור VIP ולחדר שירותים פרטי, שם סטר לה על פי החשד, השתמש בשפה מעליבה ואנס אותה, על פי עדותה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אמא של דני אלבס מגיעה למשפט. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
ימים קשים לכולם. אמא של אלבס/GettyImages, LLUIS GENE/AFP

"מרשתי סוף סוף הצליחה להעיד ולשים לזה סוף", אמרה עורכת הדין של המתלוננת, אסתר גרסיה, לכתבים מחוץ לבית המשפט לאחר מכן. "היא הייתה מאוד אמיצה להגיע כל כך רחוק". גרסיה הוסיפה כי ניסיון של הצוות המשפטי של אלבס להגיע לעסקה לא הצליח - מכיוון שהמתלוננת "לא הסכימה לגזר הדין" שהוצע לשחקן. היא סירבה לחשוף את הפרטים.

שתי נשים, חברה ובת דודה, שליוו את האישה למועדון הלילה, העידו שכשהיא שיצאה מהשירותים היא הייתה נסערת ואמרה להן שאלבס "פגע בה קשות". הן סיפרו שהיא חששה מאוד להתלונן עליו במשטרה, היא הייתה בהלם, רק חשבה מה יגידו עליה ואיך יסתכלו עליה... היא באובססיה על הכל, לא יוצאת מהבית, היא בטוחה שכולם רק מסתכלים עליה ומצלמים אותה".

אלבס יעיד ביום רביעי, יומו האחרון של המשפט. לפני שהוגש נגדו כתב אישום, עורכי דינו של אלבס ניסו ללא הצלחה להכפיש את עדותו של המאשימה שלו. אלבס שינה את קו ההגנה שלו כמה פעמים. בתחילה הוא הכחיש שאי פעם ראה את האישה. עם מעצרו הכחיש כל מגע מיני עמה. שלושה חודשים אחרי הודה במגע מיני שלדבריו היה בהסכמה. הוא אמר שהוא ניסה להציל את נישואיו בכך שלא הודה בתחילה.

היום (שלישי) אמור להיות עוד יום חשוב במשפט, כשיעד חבר של אלבס שהיה עמו בלילה במועדון, כמו גם שלושה עובדים מהמועדון. כאמור, ביום רביעי תהיה עדותו של אלבס.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully