וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר הביתה: יוסי אבוקסיס מונה למאמן הפועל תל אביב

6.2.2024 / 15:05

אחרי הפיצוץ עם אברמוב בבית"ר ירושלים, המאמן חזר למועדון בו גדל: "קיבלתי החלטה להתקדם לפרק הבא בקריירה שלי. התרשמתי מאוד מהדרך החדשה במועדון". זו קדנציית האימון השנייה שלו במתחם חודורוב

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

סוגר מעגל: יוסי אבוקסיס מונה היום (שלישי) למאמנה של הפועל תל אביב, הקבוצה שבה הוא גדל. אחרי הפיצוץ עם ברק אברמוב בבית"ר ירושלים והעזיבה הדרמטית, אבוקסיס עובר ליריבה הגדולה שלה והוא חתם לעונה וחצי.

זו למעשה קדנציה שנייה של אבוקסיס כמאמן ראשי בהפועל תל אביב, אחרי שעמד על הקווים במשך כמה חודשים בעונת 2012/13. בפעם הראשונה החיבור לא עבד, אבל כעת הוא חוזר הרבה יותר מנוסה והמטרה שלו תהיה קודם כל להתרחק מהתחתית ולאחר מכן גם לנסות להגיע לפלייאוף העליון.

אבוקסיס אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור למועדון שיקר מאוד ללבי, הפועל תמיד הייתה חלק מחיי וחוויתי עם הקבוצה רגעים נפלאים בקריירה. אני רוצה להודות לבית"ר ירושלים על התקופה במועדון, אך בסיטואציה שנוצרה, קיבלתי החלטה להתקדם לפרק הבא בקריירה שלי. חן התקשר אליי ביום ראשון וקבענו להיפגש, התרשמתי מאוד מהדרך החדשה במועדון והרצון להחזיר את הפועל תל אביב למקומה הראוי, השאיפה להישגיות, ההשקעה והגישה המקצועית. זה מועדון שגדלתי בו - וכמובן שלמועדון כמו הפועל תל אביב לא מסרבים. אני מאמין בדרך שלי וביחד עם הצוות, השחקנים וההנהלה, אני בטוח שאפשר להשיג דברים יפים".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. דני מרון
חוזר הביתה. אבוקסיס/דני מרון

אבוקסיס גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב והתחיל בה את הקריירה, עזב לבני יהודה ב-1993 וחזר לאדומים ב-2001 אחרי שבבוא הזמן הפך לסמל הגדול של בית"ר ירושלים. הוא שיחק בהפועל תל אביב עד 2007, כשבתווך עזב לתקופה קצרה במ.ס. אשדוד.

בשנים 2007-2011 שימש כעוזרו של אלי גוטמן בהפועל תל אביב ולאחר מכן יצא לראשונה לדרך עצמאית כמאמן ראשי בבני יהודה - שבה עבד בלא פחות מארבע קדנציות שונות. בנוסף הוא אימן את בני סכנין, הפועל באר שבע וכאמור בית"ר ירושלים.

ב-13 השנים שלו כמאמן ראשי אבוקסיס הוביל שלוש קבוצות שונות לזכייה בגביע המדינה: בני יהודה (2019), הפועל באר שבע (2020) ובית"ר ירושלים (2023).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול: "אני שמח שיוסי הצטרף לפרויקט שלנו ובטוח ביכולתו להוביל את הקבוצה להישגים העונה וגם בעתיד. כשהבנו שיש אפשרות שיוסי יחזור להפועל, הוא הפך כמובן למועמד המוביל לתפקיד והמינוי שלו מרגיש טבעי ונכון לכל הצדדים. יוסי מאמן כדורגל מצוין ועתיר ניסיון, מהטובים בארץ, שקידם שחקנים רבים, הוביל את הקבוצות שאימן להישגים משמעותיים - והרקורד שלו מדבר בעד עצמו. אנחנו מכוונים גבוה - ויוסי הוא האיש הנכון למשימה. אני מאחל ליוסי ולקבוצה הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully