וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה פוטר מהפועל תל אביב, טועמה מאמן זמני, בלבול מועמד

27.1.2024 / 18:25

ההדחה מהגביע אחרי משחק שמיני ברציפות הובילה להחלטה. הספרדי יישאר במועדון ויקבל תפקיד חדש בעונה הבאה. טועמה ששימש כמנהל, יעמוד על הקווים עד הודעה חדשה. גם אופיר חיים ואורי אוזן מועמדים

צפו בתקציר: הפועל ירושלים גברה 0:2 על הפועל תל אביב והדיחה אותה מגביע המדינה/ספורט1

בורחה למה סיים את תפקידו כמאמן הראשי של הפועל תל אביב, וסלים טועמה יעמוד על הקווים עד הודעה חדשה. ההחלטה הזו התקבלה הערב אחרי ההדחה מגביע המדינה עם הפסד 2:0 להפועל ירושלים אחרי הארכה - המשחק השמיני ברציפות של הפועל תל אביב ללא ניצחון בכל המסגרות.

בהודעה של האדומים נכתב ש"החלטה זו התקבלה בהסכמה הדדית על ידי המאמן וראש מחלקת הכדורגל חן סול. אגדת המועדון ומנהל הקבוצה סלים טועמה יעמוד על הקווים עד להודעה חדשה".

טועמה שימש בעבר כעוזרם של ניר קלינגר וקובי רפואה ועמד על הקווים בכמה משחקים כשהם היו מורחקים. המועמדים לתפקיד המאמן הראשי הם מרקו בלבול, אופיר חיים ואורי אוזן. אופיר חיים לא מתכוון לעזוב את הנבחרת ללא חוזה ארוך טווח ואופק מקצועי.

למה התחיל את העונה כעוזרו של המאמן מייקל ולקאניס וקודם לעמדת המאמן הראשי אחרי העזיבה של האוסטרלי במהלך המלחמה. הפועל תל אביב הודיעה שהוא יחזור למועדון בעונה הבאה, בתפקיד חדש: "למה נשאר בישראל לאחר פרוץ המלחמה וגילה מחויבות רבה למועדון ולקהילה של הפועל. הוא עזר להוביל את המועדון לסיבוב הפתיחה הטוב ביותר שלו ב-11 עונות לפני רצף של תוצאות לא טובות שהגיע לאחרונה. בורחה יבלה את שארית העונה עם משפחתו ובתו הקטנה שנולדה לאחרונה - וימונה לתפקיד חדש במועדון בעונה הבאה".

מאמן הפועל תל אביב בורחה למה. ברני ארדוב
יחזור בעונה הבאה בתפקיד חדש. בורחה למה/ברני ארדוב

עוד לפני ההודעה על סיום דרכו, אמר היום למה על ההפסד: "הגענו כדי להילחם על הניצחון ועל התואר, כמו תמיד, ומההתחלה ניסינו להבקיע והגענו להרבה מצבים. אחר כך קצת התעייפנו, הגענו להארכה, ושם ספגנו שני שערים".

על הטענה שהחילופים שלו פגעו ביכולת של הפועל תל אביב, שדווקא הייתה עדיפה במחצית הראשונה: "אנחנו קבוצה ותמיד מאמינים בכולם, וממשיכים לתמוך בכולם. כולם משקיעים מאמץ, יש עומס, המועדון מאמין בכל השחקנים, כל מי שנכנס אמור לעשות את העבודה שלו. לאוהדים יש זכות להתלונן, אפשר להבין, אנחנו בתקופה פחות טובה".

על העובדה שגורפינקל ואוז'בולט לא היו בסגל: "זו החלטה של המועדון, אני לא יודע אם יישארו".

על מעמדו: "אני מאמין בעצמי ב-100 אחוז, כמו שאמרתי מהיום הראשון. ברור שזו תקופה פחות טובה אבל אנחנו יכולים לשנות את המצב, אנחנו רואים שכולם נותנים את מירב המאמץ. מה חסר לנו? לכבוש. הגענו למצבים, אבל צריכים יותר יעילות".

סלים טועמה הפועל תל אביב חגיגות. אריאל שלום
מתפקיד המנהל לזה של מאמן. טועמה/אריאל שלום

מאוויס צ'יבוטה אמר: "האוהדים באים לכל משחק ונותנים יותר מ-100 אחוז... בקור הזה, עודדו אותנו 120 דקות ושרו. היחס שלהם הוא מוצדק ואני יכול מפה להצטער בשם כל השחקנים. ניתן את הכל ואני מקווה שנצא מאיפה שאנחנו נמצאים, זה יותר מלצאת מהבוץ".

על הרחשים סביב המאמן: "אנחנו לא מתייחסים לזה. מאמינים במאמן שלנו ואני בטוח שאם כולנו נתעורר אז נצא מזה. מה שקורה בחוץ לא מעניין אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully