וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרה נעלה: לא תאמינו מה הג'וב החדש של יוסף חדאד

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 13:38

יוסף חדאד הפך לאחד הסמלים הבולטים מאז תחילת המלחמה בזכות עבודת ההסברה הקשה שהוא עושה למען מדינה ישראל בארץ ובעולם. עכשיו, הוא זכה לתפקיד חדש שהוא שליחות וזכות ענקית. וואלה! סלבס אנחנו העולם

יוסף חדאד. באדיבות המצולמים
יוסף חדאד/באדיבות המצולמים

אחד הדברים הבודדים שאפשר להודות עליהם בתוך כל המלחמה הקשה בתוכה אנחנו נמצאים הוא יוסף חדאד- המסביר אולי הכי טוב שיש לנו בארץ ובעולם יחד עם עוד רבים אחרים שעושים ימים כלילות כדי לשמור על השם הטוב של מדינת ישראל.

חדאד, שמככב בתור פעיל הסברה ישראלית מהשבת השחורה ועד היום ללא הפסקה, ישמש בקרוב כשגריר וגם בתור הפנים של העמותה החשובה Make a Wish, שתפקידה הוא להגשים משאלות לילדים שסובלים ממחלות מסכנות חיים. שגרירים נוספים של העמותה הם סלבס כמו הזמרת נועה קירל והסטנדאפיסט שחר חסון, שכבר הספיקו להצטרף לקבוצה של מגשימי החלומות.

בימים אלה חדאד הוא המנכ"ל של עמותת "ביחד - עֲרֵבִים זה לזה". בנוסף לאות הכבוד מגיבורי העורף שקיבל בעקבות פועלו במהלך המלחמה, בעבר הוא קיבל גם את פרס "האור של ישראל" לשנת 2021 מטעם משרד החוץ וזכה גם בפרס בגין לשנת 2022.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully