וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקטור שיקום העורף התפטר: "לא הבנו מה עשה בתקופה שעבד"

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 23:37

טל בסכס, שמונה לפני כחודשיים לתפקיד, הודיע על פרישה מתפקידו, בעקבות מחסור ב"סמכויות והכלים הדרושים למימוש האחריות". לוואלה! נודע כי בכירי האוצר ומנכ"ל משרד רה"מ מנעו העברת כספים למשל"ט האזרחי ובכך מנעו מבסכס לפעול

בווידאו: משרד הביטחון מנקה יישובים בעוטף עזה מתחמושת ומשקם תשתיות/צילום: דוברו משרד הביטחון

הפרויקטור שמונה להיות אחראי לשיקום העורף, טל בסכס, הודיע הערב (ראשון) על פרישה מתפקידו. "כחודש לאחר תחילת המלחמה נקראתי לדגל לשמש כראש מרכז השליטה האזרחי. חרף מאמציי הגדולים והעבודה סביב השעון בכדי לעמוד באתגרים ובמשימות הלאומית, מצאתי שאין בידי את הסמכויות והכלים הדרושים למימוש האחריות שהוטלה עלי", כתב בפוסט בפייסבוק.

טל בסכס - "החיבור בין הממשלה, המגזר העסקי וארגוני הפילנתרופיה נובע מהשאיפה של כולנו לעשיית הטוב למול האתגרים האזרחיים בצפון". צילום: Ritvo photography, אתר רשמי
"איש מקצוע ופטריוט". טל בסכס/אתר רשמי, צילום: Ritvo photography

בסכס, שהיה מנכ"ל החברה למתנ"סים, מונה לתפקיד לפני כחודשיים. גורמים בסביבת עבודתו של בסכס טענו כי כלל לא הבינו מה עשה בתקופה שבה עבד, ושסביר להניח שהמהלך הגיע בעקבות ייבוש סמכויות הגוף שעמד בראשו. עם כניסתו לתפקיד, קיבל מספר משרות לאיוש אליו הצליח לגייס כמה עובדים בודדים. לוואלה! נודע כי בכירי משרד האוצר ומנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, לא העבירו כספים למשל"ט, ובכך מנעו מבסכס למנות אנשים לתפקיד השונים.

מלשכתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נמסר: "השר קיבל הערב את בקשתו של ראש המשל"ט האזרחי, טל בסכס, לסיים את תפקידו לאור העובדה שבשל קשיים בירוקרטיים ומשפטיים המשל"ט לא קיבל את הכלים והסמכויות הנדרשים". סמוטריץ' עצמו הודה לבסכס, והוסיף כי הוא "איש מקצוע, פטריוט, שברגע אחד התגייס לשירות פעיל למען מדינת ישראל ועל כך הערכתי הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully