וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים יוסף עטאל? בטורקיה קוראים להחמיר עם עונשו של שגיב יחזקאל

מספר עיתונאים השוו בין המקרה של שחקן ניס, שקרא "לגרום ליהודים יום שחור" וספג עונש מאסר על תנאי של שמונה חודשים - לזה של הישראלי

השער של שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור מול טרבזונספור והמחווה לחטופים/ספורט1

טורקיה לא נרגעת מפרשת שגיב יחזקאל. כזכור, שחקן נבחרת ישראל כבש אמש (ראשון), ציין עם הצבעה לעבר הכיתוב על התחבושת שלו, לציון 100 ימים של החטופים בשבי חמאס, וגם סימן "חצי לב" - בלי לדעת איזו סערת ענק יחולל.

שחקן הכנף נלקח בשעות הלילה לחקירה במשטרה, והקהל הטורקי דורש עונש כבד. העיתונאי ממט עלי אונל, לו למעלה מ-324 אלף עוקבים בטוויטר, השווה בין המקרה של יחזקאל לזה של יוסף עטאל.

המגן האלג'יראי של ניס שנעצר ונשפט בחשד להסתה על רקע דתי בעקבות הפוסט ששיתף בתחילת המלחמה ובו קרא לעם הערבי לתמוך בחמאס ו"לגרום ליהודים יום שחור", התבשר בתחילת החודש בבית המשפט בניס כי נגזרו עליו שמונה חודשי מאסר על תנאי בנוסף לקנס כספי בסך 45 אלף יורו.

"עטאל נקנס ב-45 אלף יורו ונידון לשמונה חודשי מאסר. שגיב יחזקאל תמך ברצח עם שישראל מבצעת כבר 100 ימים", צייץ עלי אונל. "בואו נראה איזה עונש תטיל טורקיה על השחקן הציוני".

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור. אנטליאספור, אתר רשמי
בלגן גדול. יחזקאל/אתר רשמי, אנטליאספור

הכל על פרשת שגיב יחזקאל

עוד בוואלה!

במשרד החוץ תכננו להוציא את שגיב יחזקאל מטורקיה - אך אז נעצר

לכתבה המלאה

האלג'יראי הורשע בבית המשפט בניס באשמת "ניסיון לעורר שנאה ולהסית על רקע דתי" - זאת בניגוד ליחזקאל, שמואשם לפי שר המשפטים הטורקי בפשע של "הסתה פומבית של הציבור לשנאה ועוינות" - וב"תמיכתו בטבח שביצעה ישראל בעזה".

לאחר שהתבקש לפרסם הודעת התנצלות ברשתות החברתיות, טען עטאל כי "אני שחקן כדורגל ולא מנסה להיכנס לפוליטיקה, שיתפתי בלי לצפות ופרסמתי התנצלות כנה על התוכן ששיתפתי. חשבתי שזה מסר של שלום, אבל במבט לאחור אני מבין שזה חמור ושהייתי צריך לצפות בסרטון עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully