וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באצ'ו נפרד מהפועל ירושלים: "אף פעם לא הרגשתי כזה חיבור ואהבה"

13.1.2024 / 9:21

הקפטן שסבל העונה מפציעה עבר להונגריה: "למי שחושב שזה בגלל המלחמה - יש לי רק דברים טובים להגיד על ישראל"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

הפועל ירושלים נפרדת מהקפטן שלה. הקבוצה מהבירה הודיעה הבוקר (שבת) כי אונז'יי באצ'ו חתם אמש בדיושגיור ההונגרית, ומהפציעה שממנה סובל הוא יחזור כבר במדי קבוצתו החדשה. באצ'ו חתם בהפועל ירושלים עם עלייתה לליגת העל ב-2021 והוא מונה לקפטן הקבוצה לפני כשנה כשגוני נאור עבר למכבי חיפה. העונה הוא סבל מכאבים בגיד אכילס שמנעו ממנו לשחק.

"נזכור כמובן את רגעי הקסם שבאצ'ו היה שותף להם בשורותינו, כחלק מההתעצמות של המועדון, חלק מהמשפחה האדומה", כתבו בהודעת המועדון, "הוא תמיד יהיה אורח של כבוד ובן בית בטדי. בריאות והצלחה, כבר מתגעגעים".

אונדז'יי באצ'ו, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
פרידה מהקפטן. באצ'ו/דני מרון

באצ'ו עצמו הוסיף עם הודעת השחרור: "זה יום לא קל עבורי. ממש לא. קשה למצוא את המילים. אף פעם לא הרגשתי כזה חיבור וכזו אהבה במועדון כדורגל, מאנשי הצוות ועד אחרון האוהדים. אני רוצה לומר תודה גדולה לכולכם על שנתיים בלתי נשכחות".

מהיום - אני רק אוהד של הפועל ירושלים, ואשאר כזה לנצח", המשיך הצ'כי "אני מבטיח לעקוב ולעודד, ואני עובר לקבוצה אדומה אז מקווה שגם אתם תעודדו אותי, מרחוק. לכל מי שחושב שאני עוזב בגלל המלחמה - יש לי רק דברים טובים בלב על ישראל, ואני אומר את זה לכל אחד שירצה לשמוע בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully