וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 בניינים חדשים, פי 3 מיטות: בית החולים בירושלים לקראת מהפך

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 15:44

הוועדה המחוזית ירושלים אישרה סופית את התוכנית להרחבת בית החולים "הרצוג" בירושלים. התוכנית כוללת את הגדלת מספר המיטות בבית החולים מ-350 ל-1,200, הוספת 4 בניינים חדשים ומרכז כנסים ועוד

בית החולים הרצוג המשודרג בירושלים. Tye Farrow Partners,
בית החולים הרצוג המשודרג בירושלים/Tye Farrow Partners

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה ירושלים החליטה מודיעה היום (א') על החלטתה לאשר סופית את התוכנית להגדלת בית החולים "הרצוג" הממוקם בגבעת שאול, ירושלים. התוכנית מציעה הגדלה משמעותית של בית החולים, והסדרת כל קמפוס בית החולים.

התכנית מציעה את הרחבת שטחו הבנוי של בית החולים וכן עיבוי וחיזוק של המערך הקיים, תוך הגדלת מספר המיטות מ-350 לכ-1200 מיטות על-ידי הוספת 4 בניינים חדשים: בניין אשפוז המשכי בן 6 קומות, מבנה פסיכיאטריה בן 3 קומות, ומבנה אשפוז עתידי בן 10 קומות ומבנה מינהל ומחקר.

בנוסף, מוצע בתוכנית שימושים נלווים כגון מרכז כנסים, מסחר נקודתי וחניון תת-קרקעי גדול, ושדרוג מערך התנועה בבית החולים לכלי רכב והולכי רגל כאחד.

בית החולים הרצוג המשודרג בירושלים. Tye Farrow Partners,
בית החולים הרצוג המשודרג בירושלים/Tye Farrow Partners

נזכיר כי רק לפני כחצי שנה, אושרה להפקדה תוכנית להקמת בית חולים ציבורי בעיר בית שמש. התוכנית כוללת כ-770 מיטות, שייתנו מענה להיקף אוכלוסייה של כ-360 אלף תושבים בעיר בית שמש ולתושבי המרחב הקרוב במטה יהודה. כעת, כאמור, גם בית החולים הרצוג צפוי לעבור מהפך.

מתכנן מחוז ירושלים במינהל התכנון, אדר' דן קינן: "מדובר בתוכנית שתאפשר את התפתחות בית החולים והתאמתו לדרישות אשפוז וטיפול עדכניים ואת תפקודו המיטבי כבית חולים גריאטרי ופסיכיאטרי מוביל, לטובת תושבי העיר ירושלים ויישובי האזור לעשרות השנים הבאות".

התוכנית הינה ביוזמת עזרת נשים ביה"ח ע"ש הרצוג, ונערכה על ידי משרד רונאל אדריכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully