וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישחק לראשונה ב-MLS: ג'וש כהן חתם באטלנטה יונייטד

השוער חוזר לשחק חצי שנה אחרי עזיבת מכבי חיפה עם חוזה לשנתיים ואופציה לעונה נוספת: "הוא בעל מסלול קריירה ייחודי"

תיקתקנו, 14.12/ספורט1

ג'וש כהן, שלא שיחק מאז עזיבת מכבי חיפה בסוף העונה שעברה, מצא לעצמו הערב (חמישי) קבוצה חדשה. השוער בן ה-31 שהגיע לישראל מארצות הברית חזר למולדתו וחתם באטלנטה יונייטד על חוזה לשנתיים הקרובות עם אופציה לעונה נוספת, ובכך ישחק לראשונה ב-MLS - הליגה הבכירה במדינה. "ג'וש הוא שחקן עם מסלול קריירה ייחודי. הוא הראה יכולת להתחרות ברמות הגבוהות ביותר, בליגת האלופות ובליגה האירופית, אמר סגן נשיא המועדון והמנהל הטכני, קרלוס בוקנגרה.

השוער הגיש בחודש ספטמבר האחרון תלונה ל-MLS נגד אותה אטלנטה. טענתו הייתה שאטלנטה הפרה את חוקי הליגה בעת שניסתה להחתימו, אך לבסוף הוא הצטרף לקבוצה שהחזיקה בזכויות עליו על אף שלא שיחק במדיה מעולם.

בסגל של אטלנטה כבר חתום שוער בכיר בדמותו של בראד גוזאן, אך האמריקאי בן ה-39 לא אישר שיחזור לשחק העונה לאחר שסבל ממספר פציעות בשנתיים האחרונות, כולל קרע באכילס. גוזאן הינו אחד השוערים האמריקאים הבכירים בשני העשורים האחרונים, ובאמתחתו 64 הופעות במדי הנבחרת.

שני שחקנים מוכרים נוספים בסגל של אטלנטה הם החלוץ היווני ואקס סלטיק יורגוס יאקומאקיס, וקשר נבחרת ארגנטינה טיאגו אלמדה שאף היה בסגל בזכייה במונדיאל. אטלנטה סיימה את העונה החולפת במקום השישי במזרח ובסיבוב הראשון של הפלייאוף הפסידה לקולומבוס קרו, שבסופו של דבר זכתה באליפות.

כהן שהגיע לישראל ב-2019 שיחק ארבע עונות במכבי חיפה, זכה איתה בשלוש אליפויות ואף נבחר לשחקן העונה באליפות הראשונה ב-2020/21. בעונה שעברה הגיע עם הירוקים לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם השלישית בתולדותיהם, והשנה הוא רואה מרחוק כיצד שריף כיוף ואיתמר ניצן מתקשים למלא את החלל שהותיר לאחר שהחליט לא לחתום על חוזה חדש במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully