וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בלאס וגאס: לוס אנג'לס לייקרס מחזיקת גביע ה-NBA

אנתוני דייויס רשם דאבל-דאבל אדיר של 41 נקודות ו-20 ריבאונדים, לברון ג'יימס שנבחר ל-MVP של התחרות סיפק דאבל-דאבל של 24 נקודות ו-11 ריבאונדים ויחד הם הובילו ברבע האחרון ריצה שהכניעה 109:123 את אינדיאנה פייסרס והפכו לראשונים שזוכים בגביע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.12/ספורט1

לוס אנג'לס לייקרס הפכה לזוכה הראשונה אי פעם בגביע ה-NBA, אחרי שהלילה (בין שבת לראשון) ניצחה בלאס וגאס 109:123 את אינדיאנה פייסרס הודות לתצוגת ענק של אנתוני דייויס ולברון ג'יימס, ש-20 ימים לפני יום הולדתו ה-39 חתום על היסטוריה נוספת - זכה בגביע הראשון אי פעם ונבחר ל-MVP של התחרות.

הלייקרס הסתערו על הגביע מן הפתיחה ולמעשה כלל לא נקלעו לפיגור במשחק, להוציא 5:2 ממש בפתיחה. עד סוף הרבע הראשון הם כבר עלו ליתרון שעליו שמרו עד לסיום - אמנם היה זה משחק צמוד, אך כאשר טייריס הליברטון רשם איבוד כדור ראשון בחודש דצמבר, זה היה סימן מקדים לכך שהלייקרס לא יתנו לאף אחד לעצור אותם מלהניף את הגביע. גם העובדה שדייויס קלע 41 נקודות (16 מ-24 מהשדה), קטף 20 כדורים חוזרים, מסר 5 אסיסטים וחסם 4 פעמים ולברון ג'יימס סיפק גם כן דאבל-דאבל גדול של 24 נקודות, 11 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, עזרה להבין דיי מהר לאן נושבת הרוח בגמר בלאס וגאס.

לברון ג'יימס ושחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה בגביע ה-NBA. רויטרס
רגע היסטורי. לברון מניף את הגביע/רויטרס
אנתוני דייויס, שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
משחק ענק בדרך לזכייה. אנתוני דייויס/רויטרס

אינדיאנה למעשה הצליחה להוריד את הפיגור לשלוש נקודות בלבד באמצע הרבע הרביעי והמכריע, אלא שאז הגיעה ריצת 0:13 של לוס אנג'לס לייקרס שסגרה סיפור. בשורות המנצחת בלט גם אוסטין ריבס שעלה חולה למשחק, אבל קלע 22 נקודות כבר ברבע הראשון מתוך 28 שלו. באשר להליברטון מן העבר השני, הוא אמנם איבד לראשונה בדצמבר, זה קרה לו שלוש פעמים הלילה, אבל הוא גם קלע 20 נקודות ומסר 11 אסיסטים. 20 נקודות היו גם לבנדיקט מת'ורין.

כאמור זו המדורה הראשונה של גביע ה-NBA, טורניר שבהחלט נחל הצלחה. עד כה כל משחקי הגביע היו נספרים גם מבחינת הסטטיסטיקה והמאזן בליגה, אך הגמר היה משחק חיצוני לכל דבר - אם תרצו המשחק ה-83 העונה של כל קבוצה. לכן, המשמעות היחידה של הזכייה היא שכל אחד משחקני לוס אנג'לס לייקרס יזכה להעשיר את קופתו ב-500 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully