וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרים אדלסון תרכוש את דאלאס מאבריקס ממארק קיובן תמורת 3.5 מיליארד דולר

המיליארדרית האמריקאית-ישראלית תרכוש את רוב המניות, הבעלים הנוכחי ישאר בשליטה על העניינים המקצועיים. מה יעלה בגורלו של קיירי אירווינג?

קיירי אירווינג מופיע עם כאפייה למשחק של דאלאס נגד מילווקי/מתוך טוויטר

עסקת ענק ב-NBA: בארצות הברית דיווחו הלילה (בין שלישי לרביעי) שמרים אדלסון תרכוש ממארק קיובן את רוב המניות של דאלאס מאבריקס, ותהפוך לבעלים של הקבוצה. המיליארדרית האמריקאית-ישראלית, אלמנתו של שלדון אדלסון ז"ל ואמו של מתן אדלסון, בעלי הפועל ירושלים, תשלם לקיובן כ-3.5 מיליארד דולר.

במסגרת העסקה סוכם שקיובן, שרכש את הקבוצה בשנת 2000 (תמורת 285 מיליון דולר), יישאר במועדון, ימשיך להחזיק בחלק מהמניות ובשלב ראשון ימשיך להיות אחראי כל על העניינים המקצועיים שקשורים לכדורסל.

העסקה שצפויה להפוך רשמית תוך מספר שבועות להערכת גורמים ב-NBA, תהפוך את אדלסון לאישה השנייה שקבוצה בליגה נמצאת בבעלותה. הראשונה היא ג'יני באס, שבבעלותה נמצאת לוס אנג'לס לייקרס.

מרים אדלסון לצד בעלי דאלאס מאבריקס מארק קיובן. אילוסטרציה, צילום מסך
עידן חדש בדאלאס. מרים אדלסון לצד מארק קיובן/צילום מסך, אילוסטרציה

אחת השאלות בהן כנראה ידונו לא מעט בארצות הברית בעקבות העסקה המתגבשת, נוגעת לעתידו של קיירי אירווינג בקבוצה. אדלסון ידועה כציונית נלהבת ומרבה לתרום לגופים וארגונים מישראל, גם לאחר מות בעלה.

אירווינג מצידו, התפרסם בשנים האחרונות בשל אמירות אנטישמיות ואנטי-ישראליות. לאחרונה אף תמך בפלסטינים במלחמת עזה, ואף הגיע לאחד ממשחקי הקבוצה כשהוא לבוש בכאפייה, לאות הזדהות עם הסבל הפלסטיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully