וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי החוץ של הפועל ירושלים וחולון הועברו מטורקיה לבוסניה

21.11.2023 / 15:54

שתי הנציגות הישראליות בליגת האלופות יפגשו בשבוע הבא את בורסאספור וגלאטסראיי, אך הטורקים לא העמידו ערבות לביטחונן - וינדדו לבניה לוקה. הפועל תל אביב החליפה ביתיות עם בשיקטאש ביורוקאפ, ו"תארח" אותה בבלגרד במקום לטוס לאיסטנבול

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום, 21.11/ספורט1

השבוע הבא הוא אחד המאתגרים והמתוחים שיהיו העונה לקבוצות הכדורסל הישראליות בצל המלחמה. שלוש מארבע הנציגות במפעל האירופיים מיועדות להתארח אצל קבוצות טורקיות, אך לפחות הפועל חולון והפועל ירושלים יקיימו את משחק החוץ הזה במדינה נייטרלית.

בימים האחרונים התנהלו שיחות ממושכות בנוגע לאירוחם של הסגולים אצל בורסאספור ושל האדומים אצל גלאטסראיי. בשל אזהרת המסע החמורה לישראלים שלא להגיע לטורקיה והחשש מאירוע ביטחוני כלפי המשלחות, לא היה מי שייקח אחריות ויהיה ערב לביטחונן.

אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים עם שחקניו. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
בבוסניה במקום בטורקיה/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

בניגוד למשחק החוץ של חולון בבון שבגרמניה, הוחלט שלא לסגור את הדלתות בפני הקהל המקומי ולבסוף נפלה ההכרעה: שני המשחקים ייערכו בבניה לוקה שבבוסניה והרצגובינה (באולמה של איגוקאה), כשחולון תופיע ביום רביעי וירושלים למחרת, ביום חמישי.

להתנגשות הספורטיבית הישראלית-טורקית בשבוע הבא יש גם צלע שלישית. הפועל תל אביב, שהייתה אמורה לטוס לאיסטנבול במסגרת היורוקאפ, החליפה ביתיות עם בשיקטאש ו"תארח" אותה בהאלה פיוניר בבלגרד. המפגש השני ביניהן ייערך רק במחזור הנעילה של שלב הבתים, ב-7 בפברואר 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully