וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיעוד האחרון של נועה בשבי: הפרסום של חמאס שקדם לבשורה המרה

עודכן לאחרונה: 14.11.2023 / 17:31

ביממה שלפני ההודעה על מותה בשבי, חמאס פרסם סרטון של רב"ט נועה מרציאנו החטופה בעזה. דובר צה"ל: "ליבנו עם משפחת מרציאנו, חמאס ממשיך להפעיל טרור פסיכולוגי"

בווידאו: דובר צה"ל מתייחס לדיווח על שחרורם של החטופים יגיל יעקב וחנה קציר ואומר שזה טרור פסיכולוגי/צילום: דובר צה"ל

נועה מרציאנו, תצפיתנית ששירתה במוצב נחל עוז ונחטפה לרצועה עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, צולמה על ידי ארגון הטרור שהפיץ את תיעודה. דובר צה"ל: "ליבנו עם משפחת מרציאנו, חמאס ממשיך להפעיל טרור פסיכולוגי ונוהג באופן לא אנושי כפי שעשה גם בעבר"

ערב לפני שנודע על מותה בשבי חמאס, חמאס פרסם סרטון של רב"ט נועה מרציאנו, תצפיתנית במוצב נחל עוז שנחטפה לעזה עם פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר. מדובר באקט נוסף של טרור פסיכולוגי במטרה להתיש ולהחליש את הישראלים בעורף ואת משפחותיהם של שאר החטופים המוחזקים ברצועה.

שעות לאחר מכן, פרסם דובר צה"ל הודעה בה התייחס לפרסום. "ליבנו עם משפחת מרציאנו שבתם, נועה, נחטפה באכזריות על ידי ארגון הטרור חמאס", מסר. "צה"ל יחד עם כלל הגופים ימשיך ללוות את משפחת מרציאנו, כמו גם את כל משפחות החטופים והנעדרים".

"אנחנו פועלים בכל האמצעים, המודיעיניים והמבצעיים, על מנת להשיב את החטופות והחטופים הביתה. נציג צה"ל הגיע לבית המשפחה והודיע להם על פרסום הסרטון. חמאס ממשיך להפעיל טרור פסיכולוגי ונוהג באופן לא אנושי, דרך סרטונים ותמונות חטופים, כפי שעשה גם בעבר".

נועה מרציאנו בשבי חמאס.. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
טרור פסיכולוגי. חמאס פרסם סרטון של נועה מרציאנו שנחטפה לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בהצהרה שנשא תא"ל דניאל הגרי מוקדם יותר היום, אמר כי לפי החשד חטופים ישראלים שהו במנהרה מתחת לבית החולים "רנתיסי" ברצועה. זאת, לאחר שאותרו בה סימנים להימצאותם, בהם בקבוק וחיתולים של פעוט שייתכן ושימשו עבור תינוק ישראלי שנחטף, טבלת ייאוש על גבי קיר, כיסא ועליו חבלים קשורים וכן מטבח מאולתר.

"מצאנו אופנוע שאנחנו מאמינים שהחטופים הובאו לשם רכובים על גביו, כיסא ועליו חבלים קשורים, בקבוק תינוק ועלון של ארגון הבריאות העולמי", אמר הגרי בהצהרתו. "הם בנו שירותים מאולתרים ומטבח מאולתר גם כן, שאנחנו מאמינים ששימש את המחבלים בין היתר עבור החזקת החטופים. הם שמו וילון, לא כדי לחסום את השמש אלא כדי לצלם סרטונים באופן דיסקרטי. מצאנו גם טבלת יאוש על הקיר".

"כשהייתי שם חשבתי על החטופים, הקשישים והילדים", הוסיף הגרי. "חמאס עושה בהם שימוש אכזרי כמגנים אנושיים. מדובר בפשעי מלחמה, והעולם צריך לדעת, אל לו לשכוח את הפשעים. נשחרר את החטופים מעזה ונשחרר את עזה מחמאס, למען אזרחי ישראל וכן למען תושבי עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully