וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל שיימלט, ייתקל באש כבדה: צה"ל על סף כיתור מוחלט של העיר עזה

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 18:58

הבוקר הושלם ביתור הרצועה לשני חלקים. פירי טרור רבים אותרו והושמדו, גורמים צבאיים: "המנהרות הפכו למלכודת מוות למחבלים". עם תום הכיתור, יוכלו הכוחות להגיע לכל מקום שעליו תנחה צמרת צה"ל. וגם: המארב המיוחד של חיילי גולני

פעילות כוחות אוגדה 36 בעומק רצועת עזה/דובר צה"ל

ככל שהזמן חולף, הטבעת מתהדקת סביב חמאס: כוחות צה"ל תוקפים בשעות האחרונות את מה שגורמים בצבא מגדירים כ"קליפת ההגנה העבה של העיר עזה". בתוך שעות צפוי צה"ל להשלים את כיתור העיר, והמשמעות ברורה: מי שירצה להימלט מרצועת עז - למעט ה"נקז" שהקימה אוגדה 36 במרכז הרצועה - ייתקל בטנקים, בנגמ"שים ובלוחמים על הקרקע ויספוג אש גם מהאוויר.

בשעות הבוקר הושלם ביתור הרצועה לשני חלקים במרכז רצועת עזה. במהלך התמרון אותרו מאות פירים סביב העיירות, מחנות הפליטים והמעגלים הקרובים לעיר עזה.

פעילות כוחות אוגדה 36 בעומק רצועת עזה. דובר צה"ל
כוחות צה"ל בעומק רצועת עזה/דובר צה"ל

כבר אתמול (יום שבת) הכינו לוחמי סיירת גולני מארב לכוחות קומנדו (נוח'בה) של חמאס על ציר החוף. לוחמי הסיירת הצליחו להרוג שמונה מחבלים מטווח קצר. נוסף על כך, עד כה פוצצו כוחות ההנדסה של אוגדה 36 עשרות פירים של מנהרות טרור מהקרקע, ופירים נוספים הותקפו מהאוויר. גם בלוחמת הרחפנים נרשמו הישגים, וכוחותינו הצליחו להפיל שלושה רחפנים בלב השטח הפלסטיני.

בצה"ל מסבירים כי רוב המחבלים חוסלו באמצעות פיצוץ מנהרות טרור ופירים. המנהרות, כך לפי גורמים צבאיים, הפכו למלכודות מוות עבור המחבלים; זאת מכיוון שלנוכח ההתקפות האוויריות, החמצן במנהרות עצמן אוזל במהירות, וכניסת האוויר אליהן מוגבלת מאוד בהיעדר חשמל המשמש לפעילות המאווררים. במצב זה, המחבלים נאלצים לצאת ומחוסלים מייד, או שמוצאים את מותם כבר בתוך המנהרות עצמן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פעילות כוחות אוגדה 36 בעומק רצועת עזה. דובר צה"ל
הלוחמים בעזה/דובר צה"ל

"המחבלים יתחילו להיכנע בקרוב"

בצה"ל מעריכים כי ככל שיתגבר הכיתור והבידוד של העיר עזה, יתחילו מחבלי חמאס להיכנע לכוחותינו. כבר בשלב הזה מתקשה הזרוע הצבאית של הארגון להוציא אל הפועל הסתערויות של חוליות גדולות, ומסתפקת בכוחות קטנים יותר לנוכח עוצמת האש של צה"ל. בצבא מעריכים כי בעקבות כיתור העיר עזה, ובשל ההתקפות על מעוזי המחבלים, המורל של הזרוע הצבאית של חמאס ייפגע קשות ואנשיה כאמור צפויים להתחיל להיכנע.

בשלב הבא שלאחר הכיתור, מבהירים בצה"ל, יוכלו הלוחמים להגיע לכל נקודה שעליה ינחו המפקדים הבכירים.

המחשה ליוזמות שמערערות את מחבלי חמאס מספק מקרה יוצא דופן שהתרחש אתמול (שבת). מפקד חטיבת גולני, אל"מ יאיר פלאי, החליט לתכנן מלכודת לעשרות פעילי הארגון שהסתתרו במנהרות באזור האוניברסיטה, בפאתי העיר עזה. לוחמי גדוד 12 של החטיבה המתינו באזור בתוך נגמ"שים, ובמקביל נערך מארב שכלל כוחות נוספים של חטיבת גולני, טנקים וכלי טיס. עשרות מחבלי חמאס ניסו להסתער על גדוד 12 - ומייד נפתחה לעברם אש תופת מהאוויר ומהקרקע. בתקרית זו חוסלו יותר מעשרה מחבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully